۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۴۷۳۸۰۱

پیام تشکر سفارت ایران در بیروت از همدردی با ملت ایران به دلیل ارتحال آیت الله هاشمی

سفارت ایران در بیروت از صدور پیام تسلیت و مشارکت گسترده علما، مسؤولان و قشرهای مختلف مردم لبنان و فلسطین در مراسم بزرگداشت ارتحال آیت الله هاشمی تقدیر کرد.
آیت الله هاشمی رفسنجانی

به گزارش خبرگزاری رسا، سفارت جمهوری اسلامی در بیروت از همه کسانی که با صدور پیام و همچنین حضور در سفارت، ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفتند، تقدیر و تشکر کرد.

در این پیام آمده است: مراتب تقدیر و تشکر خود را از همه برادران و دوستان لبنانی اعم از مسؤولان دولتی و علما و شخصیت های اجتماعی و فرهنگی که ارتحال رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام را با ارسال پیام و مشارکت در مجلس عزای برگزار شده در سفارت تسلیت گفتند، اعلام می کنیم.

سفارت ایران افزود: مشارکت گسترده مسؤولان و مردم در این مجلس نشان دهنده اوج روابط برادرانه و مهربانانه میان دو ملت و همبستگی در جشن و اندوه است. همچنان‎که مشارکت نمایندگان گروه های مختلف فلسطین بر تقدیر و تشکر این ملت از شخصیت آیت الله هاشمی به عنوان حامی مساله فلسطین دلالت دارد.

در بخش پایانی این پیام آمده است: بدون شک تلاش های آیت الله هاشمی رفسنجانی در دفاع از ملت های مظلوم به ویژه ملت ستمدیده فلسطین و دفاع از مقاومت اسلامی در برابر دشمن اشغالگر در یاد و خاطره ملت فلسطین و لبنان و تاریخ منطقه و جهان باقی خواهد ماند و راه مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و اشغالگر ادامه می یابد./980/ب902/د

محمدرضا جایروند
ارسال نظرات