۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹
کد خبر: ۴۷۴۸۴۴
آیت الله علوی گرگانی:

اگر رییس جمهوری درست کار نکرد باید دعا کنیم اصلاح شود

حضرت آیت الله علوی گرگانی در دیدار وزیر ارشاد خواستار عمل دولتمردان بر اساس رهنمودهای رهبری و مراجع شد و گفت: اگر رییس جمهوری درست کار نکرد باید دعا کنیم که اصلاح شود نه این که نفرین کنیم.
حضرت آیت الله علوی گرگانی دیدار وزیر ارشاد با حضرت آیت الله علوی گرگانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله علوی گرگانی عصر امروز در دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، ماموریت های این وزارتخانه را مهم، سنگین و حساس توصیف کرد.

وی افزود: در میان دولت و کابینه سخت ترین کار بحث وزارت ارشاد است چون واقعا کار سنگینی برعهده دارد. انتظارات بسیار است و از طرفی شاید امکانات لازم نباشد.

حضرت آیت الله علوی گرگانی تصریح کرد: دولت باید در سایه رهبر بزرگوار و مراجع حرکت کند و روند حرکتی خود را مطابق با این فرمایشات و رهنمودها قرار دهد.

وی با بیان این که اصلاح عوام بدون اصلاح خواص امکان پدیر نیست که خواص شامل مسؤولان و علما می شود، اظهار داشت: ارتباط بین علما و مسؤولان باید مستمر باشد و اگر این دو گروه کنار هم باشند موفقیت حاصل می شود.

حضرت آیت الله علوی گرگانی گفت: اگر مسؤولی یا رییس جمهوری درست کار نکرد باید دعا کنیم که اصلاح شود نه این نفرین کنیم.

وی بیان کرد: گاهی برخی ناملایمات را می بینند و شروع به جسارت می کنند که درست نیست.

حضرت آیت الله علوی گرگانی همچنین بر لزوم اصلاح فضای مجازی تاکید و تصریح کرد: اخیرا یکی از مسئولان فضای مجازی در تلویزیون اعلام کرد که نمی توانیم برای اصلاح فضای مجازی کاری بکنیم که تعبیر جالبی نبود و باید ساماندهی شود. /1323/پ202/ج

ارسال نظرات