۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۴۷۵۰۶۸
مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه خوزستان خبر داد؛

برگزاری دوره مشاوره خانواده های طلاب و روحانیان اهوازی

مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه خوزستان از برگزاری دوره مشاوره خانواده های طلاب و روحانیان اهوازی خبرداد و گفت: در این دوره راهکاری های همسرداری، تربیت فرزند و مسائل مرتبط با خانواده مطرح و به زودی در همه مدارس دوره های مشاوره خانواده طلاب با حضور مشاوران خانواده اجرایی خواهد شد.
حجت الاسلام رضا کلاه کج، مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه خوزستان

حجت الاسلام رضا کلاه کج، مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به برگزاری دوره مشاوره خانواده های طلاب و روحانیان اهوازی، ابراز داشت: این دوره در تاریخ 30 آذرماه سال جاری برگزار شد و برای دیگر طلاب در آینده برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به این که در دوره مشاوره خانواده های طلاب و روحانیان خانم عطار از اساتید روانشناسی حوزه خانواده حضور داشت، گفت: راهکاری های همسرداری، تربیت فرزند و مسائل مرتبط با خانواده در این دوره مطرح شد و مورد استقبال 30 خانواده قرار گرفت؛ به زودی در همه مدارس دوره های مشاوره خانواده طلاب با حضور کارشناسان و مشاوران خانواده اجرایی خواهد شد.

مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه خوزستان بیان داشت: دوره مشاوره خانواده های طلاب و روحانیان اهوازی در قالب 10 ساعت آموزشی برگزار و در پایان به شرکت کنندگان گواهی نامه پایان دوره اعطا می شود.

راه اندازی ایستگاه های میز پیشخوان الکترونیک در مدارس علمیه اهواز

حجت الاسلام کلاه کج با اشاره به راه اندازی ایستگاه های میز پیشخوان الکترونیک در مدراس علمیه اهواز و شهرستان های خوزستان، اظهار داشت: در هفته آینده با حضور کارشناسان معاونت انفورماتیک و فناوری اطلاعات مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور در 3 مدرسه علمیه اهواز و شهرستان های اطراف به صورت آزمایشی این طرح انجام می شود.

وی با بیان این که پیشخوان های الکترونیک مجهز به سیستم های رایانه، پرینتر، اسکنر و اینترنت هستند، ادامه داد: طلاب می توانند کلیه کارهای مربوط به مرکز خدمات و پرونده شخصی خود در مدارس علمیه را به صورت مجازی از طریق ایستگاه های میز پیشخوان الکترونیک انجام دهند.

مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه خوزستان با اشاره به این که راه اندازی پیشخوان در استان برای نخستین بار صورت می گیرد، گفت: همزمان با راه اندازی این پیشخوان های الکترونیک، فروشگاه مجازی طلاب و روحانیان راه اندازی خواهد شد که طلاب می توانند با مراجعه به صفحه شخصی خود اقلام مورد نیاز را خریداری و درب منزل تحویل گیرند./303/9453/ب1

ارسال نظرات