۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸
کد خبر: ۴۷۶۲۵۳
مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی:

تشکیل جلسات پرسش و پاسخ از مسؤولان، مهم ترین برنامه دهه فجر در مساجد باشد

حجت الاسلام والمسلمین انتظاری با بیان اینکه تشکیل جلسات گفتمان محور و پرسش و پاسخ از مسؤولان باید مهم ترین برنامه دهه فجر در مساجد باشد، گفت: شفافیت، صداقت و پاسخ گویی مسؤولان نیاز امروز جامعه است، مردم امروز از مفاسد اقتصادی و نبود شفافیت در رنج هستند.
حجت الاسلام والمسلمین علی انتظاری، مدیر حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی

حجت الاسلام والمسلمین علی انتظاری، مدیر حوزه علمیه آذربایجان شرقی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با تأکید بر برگزاری پر شکوه و با عظمت جشنهای دهه فجر انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: دهه فجر روزهای درخشان تاریخ انقلاب اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه لازم است با طرحی نو در راستای معرفی و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران و آرمانهای انقلاب و امام راحل قدم برداشت، ابراز داشت: تداوم انقلاب اسلامی ایران و ارزشهای امام راحل در گرو معرفی و شناساندن ارزشهای انقلابی و آرمانهای اسلامی امام راحل به نسل جوان است.

مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی با اشاره به تهاجم فرهنگی غرب و نبرد نرم دشمن، افزود: امروز دشمنان به دنبال تعضیف اعتقادات و باورهای نسل جوان هستند تا جوانان و نوجوانان را از انقلاب و ارزشهای اسلام ناب محمدی رویگردان و از ولایت فقیه دور کنند.

وی با با بیان اینکه فرهنگ انقلابی باید در میان مردم و مسؤولان ترویج و تحکیم یابد نه آنکه شاهد باشیم اندیشه انقلابی در جامعه رخت بر بندد و شاهد حقوقهای نجومی و مفاسد اقتصادی باشیم، تصریح کرد: باید از فرصت دهه فجر برای تحکیم فرهنگ انقلابی و بیان دستاوردهای انقلاب استفاده کرد.

حجت الاسلام والمسلمین انتظاری خاطرنشان کرد: اگر امروز نسل جوان با انقلاب و فرهنگ انقلابی عجین باشد دیگر شاهد چنین اتفاقات نامبارکی در انقلاب نخواهیم بود، اما هر چه از فرهنگ انقلابی دور باشند در آینده شاهدآن خواهیم بود که این فیشهای نجومی چندین برابر امروز خواهد بود.

وی با تأکید بر پاسخگویی مسؤولان در قبال مردم، افزود: انقلاب با ما آموخت که مسؤولان خادمان مردم و مردم ولی نعمتان مسؤولان هستند، از این رو مسؤولان در قبال مردم مسؤول هستند و باید پاسخگو باشند و با شفافیت تمام عمل کنند و صداقت را در کار خود عجین کنند.

مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی با بیان اینکه تشکیل جلسات گفتمان محور و پرسش و پاسخ از مسؤولان مهم ترین برنامه دهه فجر در مساجد باشد، تصریح کرد: شفافیت، صداقت و پاسخ گویی مسؤولان نیاز امروز جامعه است، مردم امروز از مفاسد اقتصادی و نبود شفافیت در رنج هستند./854/302/ب2

ارسال نظرات