۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱
کد خبر: ۴۷۷۳۳۸
مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیان همدان خبر داد؛

برگزاری 40 برنامه در دهه فجر انقلاب اسلامی/ ضرورت مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان

مسؤول سازمان بسیج طلاب وروحانیان همدان از برگزاری 40 عنوان برنامه به مناسبت ایام الله دهه مبارکه فجر در سطح حوزه ها و پایگاه‌های بسیج طلاب وروحانیون استان همدان خبر داد.
دهه فجر

حجت الاسلام علی حسنی، مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیان همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاری رسا در همدان، با گرامیداشت ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: 40 عنوان برنامه به مناسبت ایام الله دهه مبارکه فجر در سطح حوزه ها و پایگاه‌های بسیج طلاب وروحانیون استان همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: اعزام مبلغ و مبلغه به پایگاه‌های اقشار، برگزاری نشست پدافند غیرعامل در راستای تحکیم خانواده، برگزاری یادواره شهدا، سرکشی از خانواده معظم شهدا و غبارروبی گلزار شهدا و برگزاری مسابقات ورزشی جام دهه فجررا ازجمله این برنامه‌ها است.

حجت الاسلام حسنی با اشاره به دیگر برنامه‌های این سازمان، گفت: همایش شاخص‌های طلبه انقلابی‌، برگزاری محافل انس با قرآن، تجلیل از مبارزان و زندانیان سیاسی ایام انقلاب، مسابقات کتابخوانی، برگزاری نمایشگاه با موضوعات انقلاب و نشستهای بصیرتی در این ایام اجرا می‌شود.

وی تأکید کرد: انقلاب اسلامی ایران مهمترین حکومت اسلامی و جنبش انقلابی در تاریخ اسلام ودر زمان غیبت حضرت ولی عصر (عج) بود.

حجت الاسلام حسنی گفت: جامعه اسلامی در طول تاریخ به جز دوران صدر اسلام محروم از حاکمیت اسلام بود و با تحقق انقلاب اسلامی یک بار دیگر طعم شیرین حکومت اسلامی وحاکمیت ارزشهای دینی و قرآن را چشید.

وی در ادامه با اشاره به هجمه های دشمنان انقلاب برای انحراف اعتقادات جامعه، اظهار داشت: باید با قوت و تمام توان در برابر تهاجم همه جانبه دشمنان ایستادگی کنیم.

مسؤول سازمان بسیج طلاب استان همدان در پایان تصریح کرد: توجه به شعائر اسلامی و انقلابی یکی از راه های مقابله با هجمه های دشمنان است که باید مورد توجه مسؤولان قرار گیرد./979/302/ب2

ارسال نظرات