۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶
کد خبر: ۴۷۹۴۲۷
معاون هماهنگی دفتر حفظ و نشر ‌آثار آیت الله خامنه ای:

فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باید نهادینه شود

عطارزاده با بیان این که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باید نهادینه شود، گفت: نقش فعالان فرهنگی جبهه انقلاب اسلامی در این راستا نقشی بی بدیل است.
تقریظ رهبری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، محمد عطارزاده، معاون هماهنگی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای صبح امروز در مراسم رونمایی از تقریظ رهبر معظم انقلاب بر چهار کتاب دفاع مقدس با اشاره به شهدای شاخص استان، اظهار داشت: ترویج فرهنگ انقلاب و دفاع مقدس امری مهم و ضروری است.

وی افزود: مؤسسه حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب در این سال ها رونمایی از کتاب هایی که رهبر معظم انقلاب بر آنها تقریظ زده است را با برنامه هایی تحت عنوان پاسداشت ادبیات مقاومت برگزار کرده است.

وی با اشاره به برگزاری برنامه رونمایی از تقریظ رهبری، اظهار داشت: امروز چهار تقریظ رهبر معظم انقلاب بر کتاب هایی با موضع شهدای همدانی که خاطراتی از شهدا و ایثارگران همدانی است، رونمایی می شود.

عطارزاده گفت: این مراسم تلاشی است در راستای اندیشه سازی رهبر انقلاب که آثار تولید شده در این عرصه، فرهنگ ایثار و مقاومت در جامعه را به عنوان یک فرهنگ معرفی کند.

وی افزود: نقش فعالان فرهنگی جبهه انقلاب اسلامی نقشی بی بدیل است و لازم است از مردم دارالمؤمنین و مسؤولان قدردانی کنم که این برنامه باشکوه را ترتیب دادند.

معاون هماهنگی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای، گفت: جوانان انقلابی و فعالان فرهنگ در برگزاری این برنامه نقش انکارناپذیری داشتند که جای تشکر و قدردانی دارد./979/202/ب2

ارسال نظرات