۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۶
کد خبر: ۴۸۳۷۲۲
امام جمعه دزفول:

مقاومت کارسازترین راه حل ایستادگی در برابر صهیونیست است

امام جمعه دزفول امام جمعه دزفول با بیان این که در این کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین مقاومت، تنها، مؤثرترین و کارسازترین راه حل ایستادگی در برابر رژیم صهیونیستی معرفی شد، گفت: بحث مقاومت همیشه زنده، پویا و بالنده است که دشمن از این مسأله می ترسد.
حجت الاسلام قاضی، امام جمعه دزفول.

حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی، امام جمعه دزفول، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که اتفاق های اخیر در جهان اسلام و کشورهای عراق، سوریه، بحرین برای انحراف آنها از بیداری اسلامی است، ابراز داشمی خواهند که اذهان و فکرهای مسلمانان را از مسأله قدس و فلسطین و جنایات های رژیم صهیونیستی به مسائل دیگری معطوف کنند.

وی با اشاره به این که تغییر اذهان عمومی توطئه و فتنه دشمنان اسلام است که پشت پرده آن آمریکا و رژیم صهیونیستی حمایت می کنند و متاسفانه بعضی از حکام خود فروخته و دست نشانده مسلمانان هم در این قضیه همکاری کردند، ادامه داد: در این جریان مسلمانان را به گونه ای مشغول و به اسم اسلام و دین، جنگ های نیابتی در منطقه ایجاد کردند؛ بعضی امت اسلامی قدرت، پول و توانمندی های خود را علیه کشورهای غیر از اشغالگر قدس استفاده می کنند.

رییس شورای فرهنگ عمومی دزفول با اشاره به این که مقام معظم رهبری و جمهوری اسلامی ایران در جریان تشکیل ششمین کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین دو مسأله راهبردی را دنبال می کردند، ادامه داد: نخست یادآوری این نکته که هنوز مهم ترین مسأله جهان اسلام، فلسطین و اشغال آن توسط رژیم صهیونیستی است که از راهبردهای کلیدی، اساسی و پیام اصلی این کنفرانس بود.

امام جمعه دزفول با بیان راهبرد دیگر در این کنفرانس مبنی براینکه مقاومت، تنها، مؤثرترین و کارآموزه ترین راه حل ایستادگی در برابر رژیم صهیونیستی است، افزود: این دو راهبرد ناظر به مقابله با نقشه های آمریکا، رژیم اسرائیل و حکام منطقه ای است که سعی دارند با عادی سازی رابطه با صهونیست، قبح ارتباط با رژیم و سازش را شکسته و عادی سازی کنند.

حجت الاسلام قاضی دزفولی تأکید کرد: حکام دست نشانده و خود فروخته بعضی از کشورها همچون آل سعود و آل خلیفه زمزمه ارتباط های آشکاری که با رژیم اسرائیل داشته اند را علنی می کنند تا این که صهیونیست را به رسمیت شناخته و مسأله مقاومت و خروج اشغالگر قدس را به فراموشی بسپارند.

وی با بیان این که اگر عده ای از گروه های مقاومت فلسطینی بخواهند این مقاومت را زمین بگذارند گروه های دیگری هستند که این مسیر را ادامه بدهند، افزود: بحث مقاومت همیشه زنده، پویا و بالنده است که دشمن از این مسأله می ترسد.

رییس شورای فرهنگ عمومی دزفول با اشاره به این که رهبرمعظم انقلاب از غزه و مقاومت در ششمین کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین تجلیل کردند، بیان داشت: اهداف بلند اسلام ناب محمدی در برابر اسلام آمریکایی بار دیگر رهبرمعظم انقلاب آن را به شکلی بازخوانی و ابعاد و شاخص های آن را تبیین کردند.

امام جمعه دزفول با اشاره به این که رهبرمعظم انقلاب باتوجه به سیر تاریخی مبارزه و مقاومت فلسطین، استقامت های 33 روزه در برابر صهیونیست ها و استقامت حزب الله لبنان در برابر ارش مسلح رژیم اسرائیل پیروزی قطعی برای انتفاضه سوم را عنوان کردند، خاطرنشان کرد: براساس تجربیات رهبری می فرمایند بدون تردید انتفاضه سوم سبب نابودی و محو اسرائیل از روی زمین خواهد شد.

حجت الاسلام قاضی دزفولی با بیان این که در داخل کشور برخی نسبت به خط مقابله با رژیم اشغالگر شبهاتی را القا می کنند که این ناشی از جهل نسبت به دستاورد ها و یا مزدور بودن است، گفت: مردم هوشیار و بیدار باشند و افراد خائن را باید رسوا کرد./9453/302/ب1

ارسال نظرات