۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۴۸۴۹۹۷
پیش از ظهر امروز؛

جلسه کارگروه تبلیغات و پذیرش حوزه علمیه استان بوشهر برگزار شد

جلسه کارگروه تبلیغات و پذیرش حوزه علمیه استان بوشهر پیش از ظهر امروز در سالن جلسات حوزه علمیه استان برگزاری شد.
جلسه کارگروه تبلیغات و پذیرش حوزه علمیه استان بوشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، جلسه کارگروه تبلیغات و پذیرش حوزه علمیه استان بوشهر پیش از ظهر امروز در سالن جلسات حوزه علمیه استان برگزاری شد.

حجت الاسلام مهدی نعمتی در این جلسه به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در سطح مدارس و مدیریت حوزه علمیه جهت پذیرش پرداخت.

حجت الاسلام علی آذرشب بر تهیه و تکثیر بروشورهایی در باب معرفی بهتر حوزه های علمیه در بین مردم تأکید کرد و گفت: ممکن است بسیاری از مردم با نحوه تحصیل طلاب در حوزه های علمیه آشنا نباشند بدین جهت نیاز است این بروشورها تهیه و در اختیار مردم قرار داده شود.

معاونت تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر پیشنهاد شناسایی اساتید مجرب جهت اجرای برنامه در راستای تبلیغات پذیرش را مطرح کرد و گفت: تبلیغات چهره به چره یکی از موثرترین روش های تبلیغی و جذب افراد به حوزه های علمیه است از این رو نیاز است که با شناسایی اساتیدی توانمند و دارای فن بیان این کار صورت گیرد.

حجت الاسلام سید رضا موسوی نژاد نیز در این جلسه به ارائه گزارشی از عملکرد کارگروه مبلغان فعال در تبلیغات پذیرش پرداخت.

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان بوشهر همچنین از طراحی تیزر تبلیغاتی بومی برای پخش در صدا و سیمای مرکز بوشهر در راستای تبلیغات پذیرش حوزه علمیه خبر داد.

سید حسین موسوی نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت و تاثیر تبلیغات میدانی اظهار داشت: با تعدادی از ادارات و نهادها جهت درج بنر تبلیغاتی پذیرش حوزه علمیه رایزنی هایی انجام شده است و تعدادی از این همکاری خوبی را داشته اند.

مسؤول روابط عمومی حوزه علمیه استان بوشهر به اهمیت تبلیغات در فضای مجازی پرداخت و گفت: در این خصوص با توجه به هماهنگی های به عمل آمده با رسانه های خبری استان، بنر تبلیغات پذیرش در تعدادی از سایت ها و شبکه های اجتماعی منتشر شده است./833/203/ب2

ارسال نظرات