۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۸
کد خبر: ۴۸۷۱۰۱
با صدور پیامی؛

اتاق تبلیغ خراسان از تحصن علمای بیرجند حمایت کرد

اتاق تبلیغ خراسان با صدور پیامی خطاب به حاضران در تحصن بیرجند، ضمن تقدیراز موضع انقلابی آنها در دفاع از دین و شرع، حمایت خود را از اقدام اعلام کرد.
تحصن علمای بیرجند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، اتاق تبلیغ خراسان متشکل از علما، مسؤولان، نخبگان علمی تبلیغی و چهره های شاخص حوزه علمیه خراسان، با صدر پیامی خطاب به نماینده محترم ولی فقیه، ائمه محترم جمعه و جماعات، طلاب و فضلای محترم خراسان جنوبی، از موضع انقلابی آنها در دفاع از دین تقدیر، و از آنان حمایت کرد.

متن پیام از قرار زیر می باشد:

نماینده محترم ولی فقیه، ائمه محترم جمعه و جماعات، طلاب و فضلای محترم خراسان جنوبی

سلام علیکم و رحمه الله و برکاته

بصیرت، غیرت، شجاعت، دین مداری و ملجا بودن برای توده مردم، از صفات عالمان ربانی و بندگان صالح خداست. آنانی که جهاد فی سبیل الله را با جان و مال و آبروی خویش به انجام می رسانند و مصداق «فضل الله المجاهدین علی القاعدین اجرا عظیما» قرار می گیرند.

امروز شما برادران بزرگوار با قیام لله خود، موجب عظمت و افتخار حوزه های علمیه هستید و با عمل  صالح و عالمانه خود ثابت کردید که حوزه انقلابی یعنی حوزه ای علمی، فهیم، مدبر،پیش رو،مقاوم،حق طلب،و سازش ناپذیر.

والبته بدانید که در این مسیر پر افت و خیز، تنها نبوده و برادران شما در تمام حوزه های علمیه در کنار شما هستند، و صد البته خداوند متعال یار و همراه شماست که «من کان لله کان الله له».

برادران شما در اتاق تبلیغ خراسان، ضمن تبریک این مجاهدت عالمانه به شما اعزه و اعلام همراهی با شما بزرگواران، از هیچ اقدام موثری در راستای مطالبات بر حق شماعزیزان دریغ نخواهند ورزید، و بر حفظ انسجام و پایداری شما، بر اساس رهنمودهای نماینده محترم مقام معظم رهبری در استان تاکید نموده، از مسئولان محترم ذی ربط، به ویژه رياست محترم جمهوری و وزیر محترم کشور انتظار دارند تا بر اساس تدبیر و عقلانیت و مردم سالاری دینی و احترام به خواست عمومی، این گره را باز نموده و آرامش را نه تنها به خراسان جنوبی، که به تمام کشور باز گردانند و در آستانه سال جدید، امیدی مجدد در دل مردم زحمتکش خراسان جنوبی ایجاد کنند./202/933/ب1

والسلام علیکم و علی عباد الله الصالحین

اتاق تبلیغ خراسان

ارسال نظرات