۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۲
کد خبر: ۴۸۹۰۶۹
لحظه ای با شهدای طلبه مدافع حرم(5)

شهیدی که یادش در خاطر تاریخ جاودان شد

شهید محمدمهدی مالامیری از عاشقان سینه سوخته مکتب عشق است که به عنوان عالمی عامل پس از جهاد اکبر درونش و پیروزی بر سیاهی های نفسانی، راه بهشت را در سوریه یافت و شربت شهادت در دفاع از حریم زینبی(س) نوشید.
شهید مالامیری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، تفسیر عشق در دایره واژه‌گان نمی گنجد و روایت خط سرخ شهادت با سیاهی قلم ناممکن است.

شهید سراسر عشق است و شور و معرفت؛ معرفت به زیباترین آرمان هستی که فناء فی الله است و عشقبازی با معشوق.

شهید در عشق الهی فنا می شود تا بقا یابد و تا زمین و زمان پا برجاست شرح عاشقی و دلدادگی شهدا در صحیفه عشق به خط خون نگاشته شده است.

شهید محمدمهدی مالامیری یکی از این عاشقان سینه سوخته مکتب عشق است که به عنوان عالمی عامل پس از جهاد اکبر درونش و پیروزی بر سیاهی های نفسانی، راه بهشت را در سوریه یافت و شربت شهادت در دفاع از حریم زینبی(س) نوشید.

خردادماه سال 64 به روزهای آخر خود می رسید و تابستان گرم به جدال با بهار رنگارنگ برخاسته بود و صفحه تقویم در بیست و ششمین روز خرداد ایستاده بود که محمدمهدی پای به دنیا نهاد و زندگی در عرصه خاکی را به تجربه نشست.

عشق به معارف الهی و آموختن علوم دینی او را به سوی مکتب دین و حوزه علمیه رهنمون ساخت و محمدمهدی به خیل عظیم جوانان مشتاق معارف الهی پیوست.

هرچند که بیشتر وقت خود را به مطالعه و غور در مطالب دینی می گذارند، اما آن زمان که بانگ رحیل عشق برخاست، بار سفر بست و به سوی جهاد و شهادت پرگشود.

سوریه مدخل عشق و محل آسمانی شدن شهید مالامیری بود و ستاره اقبال شهادت را در درعا یافت و همای سعادت و شهادت بر شانه او نشست و در سوریه آسمانی شد.

پیکر پاک این مبلغ حریم دین و مدافع حرم زینبی(س) به وطن بازنگشت و شهید مالامیری جاویدالاثر ماند تا حتی پس از بار سفر بستن از دنیای فانی نیز از آن بهره ای نبرد.

آخرین روز نخستین ماه بهار، سالروز آسمانی شدن اسطوره ای از مقاومت و ایثار است که یادش در خاطر تاریخ جاوید خواهد ماند و آیندگان داستان عشق را با نام شهید محمدمهدی مالامیری روایت خواهند کرد./872/ت302/ج

ارسال نظرات