۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۴۹۱۱۵۵

حضور جهادی خواهران طلبه در برگزاری اعتکاف شهرستان عسلویه

معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا عسلویه گفت: این مدرسه مراسم اعتکاف خواهران شهرستان عسلویه و دهستان بیدخون را برعهده‌گرفته و در این مراسم معنوی از اساتید و طلاب مدرسه برای درس اخلاق و همچنین برگزاری ادعیه و انجام فعالیت‌های تبلیغی و معرفتی استفاده می‌شود.
حضور  خواهران طلبه

به گزارش خبرگزاری رسا در بوشهر، سکینه خضری معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران الزهرا(سلام‌الله‌علیه) عسلویه با اشاره به اهمیت برگزاری اعتکاف گفت: اعتکاف ماه رجب در بسیاری از روایات ائمه معصومین تأکید شده و تأثیر بسزایی می‌تواند در جوانان به‌ویژه دختران داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: مدرسه علمیه الزهرا(سلام‌الله‌علیه) عسلویه همانند سال گذشته مراسم اعتکاف خواهران شهرستان عسلویه و دهستان بیدخون را برعهده‌گرفته و برگزار می‌کند.

خضری با اشاره به همکاری اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برای برگزاری اعتکاف اظهار داشت: در این مراسم معنوی که از اساتید و طلاب مدرسه علمیه خواهران برای درس اخلاق و همچنین برگزاری دعای زیارت عاشورا، توسل، زیارت امین‌الله و دیگر برنامه‌های معنوی استفاده می‌شود.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا(سلام‌الله‌علیه) عسلویه عنوان کرد: تعدادی از طلاب خواهر به‌عنوان مبلغ به مناسبت میلاد امیرالمؤمنین علی (علیه‌السلام) به مدارس آموزش‌وپرورش این شهرستان اعزام شدند.

وی گفت: جلسه ختم برخی سوره‌های قرآن، برگزاری مسابقاتی مانند نقاشی، دل نوشته و حل جدول و ... بین دانش آموزان حاضر و دیگر برنامه‌های فرهنگی ازجمله اکران فیلم هنگامه در سه مسجد شهرستان عسلویه و دهستان بیدخون، توزیع بروشور، فضاسازی و ... دیگر برنامه‌های ارائه‌شده از سوی این مدرسه هستند.

خضری اذعان داشت: در این اعتکاف، حلقه‌ای معرفتی مخصوص دانش آموزان برگزار شد که یکی از طلاب مباحث معرفتی، تبلیغی و بصیرتی را برای آنان مطرح و با آنان گفت‌وگو کرد./101/846/ب1

ارسال نظرات