۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۶
کد خبر: ۴۹۱۷۴۸
نماینده خبرگان رهبری:

قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح به برکت نظام اسلامی است

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی گفت: توانمندی دفاعی و نظامی نیروهای مسلح در کشور به حدی رسیده که دشمن حتی تصور تجاوز نظامی به ایران اسلامی را در فکر خود نمی تواند مجسم کند.
جت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری عصر امروز در دیدار با فرماندهان و کارکنان پادگان امام رضا(ع) مراغه با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با دولتمردان اظهار داشت: ترویج معنویت میان نیروهای نظامی و انتظامی یک ضرورت است.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اخیر خود با مسؤولان نظام فرمودند که نباید کارهای روزمره شما را از خداوند غافل کند، همچنین ایشان تأکید داشتند که برای ارتباط با خداوند وقت بگذارید و از راز و نیاز غافل نشوید که حلال مشکلات و رفع کننده بلایا می باشد.

امام جمعه مراغه یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های منحصربه‌فرد و خاص نیروهای مسلح در نظام اسلامی ایران با دیگر ارتش‌های جهان را رهبری ولایت فقیه به عنوان فرمانده کل قوا دانست و گفت: این انقلاب به برکت ولایت فقیه نه تنها توانسته تهدیدات دشمنان انقلاب را دفع کند، بلکه از قدرت بازدارندگی بالایی برخوردار شده است.

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با تأکید بر این‌که استکبار جهانی دیگر هیچ‌گاه جرأت مقابله نظامی با انقلاب اسلامی ایران را نخواهد داشت، افزود: توانمندی دفاعی و نظامی نیروهای مسلح در کشور به حدی رسیده که دشمن حتی تصور تجاوز نظامی به ایران اسلامی را در فکر خود نمی تواند مجسم کند.

نماینده خبرگان رهبری با اشاره به این‌که اوج ایثار و دلدادگی به مکتب اسلام را دلاور مردان ارتش در دوران هشت سال دفاع مقدس به نمایش گذاشتند، گفت: افتخار پوشیدن لباس نظامی که همان لباس جهاد و شهادت است، مصداق بارزی از صبر در اطاعت و فرمانبرداری حضرت حق می باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود جان باختن تعدادی از هموطنان در حادثه سیل شهرهای آذرشهر و عجب‌شیر را تسلیت گفت و اظهار داشت: بلایای طبیعی از نشانه های عذاب الهی است که باید در چنین مواقعی صبر پیشه کنیم، چراکه صبر در مصیبت موجب خوشنودی پروردگار عالم می شود، از این رو باید با توکل به خداوند متعال در مسیر عبودیت و بندگی گام برداریم.

گفتنی است، در ابتدای این دیدار امیر ولی پور فرمانده پادگاه امام رضا(ع) در سخنانی با ارایه گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های روز ارتش در این مرکز نظامی اظهار داشت: این روزها فرصتی برای تجدید عهد و میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام راحل، رهبر انقلاب و شهدای والامقام می باشد./203/935/ب1

ارسال نظرات