۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۱
کد خبر: ۴۹۷۳۷۳
آيت الله مهمان نواز:

زمینه سازی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات مهم ترین اولویت رسانه ها باشد

آیت الله مهمان نواز گفت: با توجه به اينكه در آستانه انتخابات قرارداریم زمینه سازی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات اولویت رسانه ها باشد.
آیت الله مهمان نواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، آيت الله حبيب الله مهمان نواز، نماينده مردم خراسان شمالي در مجلس خبرگان رهبري، در دیدار اعضای سازمان بسیج رسانه خراسان شمالی، با تبريك ميلاد با سعادت منجي عالم بشريت حضرت مهدي(عج)، اظهار داشت: رسانه ها بايد در راستاي ايجاد فضاي شور و نشاط براي حضور حداكثري مردم در انتخابات تلاش كنند.

وي افزود: رسانه ها با ایجاد فضای با نشاط و پرشور برای حضور حداکثری مردم در روز انتخابات ٢٩ اردیبهشت نقش موثری بر عهده دارند و اگر وظایف خود در این حوزه  بدون تعصب يا جانبداري از يك نامزد خاص به خوبی انجام دهند به طور يقين شاهد حضور همه اقشار جامعه در انتخابات مي شويم.

آيت الله مهمان نواز اضافه كرد: رسانه ها بايد با هدف حضور گسترده آحاد جامعه در انتخابات با آگاهي بخشي و بصيرت افزايي قانون و اخلاق مداری را رواج دهند تا شاهد انتخاباتی پرشور و سالم باشیم.

وي با تأكيد بر اينكه زمینه سازی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات مهم ترین اولویت رسانه ها باشد، گفت: رسانه ها بايد در راستاي ايجاد فضاي شور و نشاط براي حضور حداكثري مردم در انتخابات وظايف خود را به نحو احسن انجام دهند.

نماينده مردم خراسان شمالي در مجلس خبرگان رهبري ادامه داد: بيگانگان به انتخابات به عنوان يك فرصت نگاه مي كنند و با برنامه ريزي هاي مدون تلاش مي كنند تا مردم را به هر طريقي از حضور در پاي صندوق هاي رأي دور كرده تا  به اين طريق اقتدار و مشروعيت نظام اسلامي را در صحنه بين الملل زير سؤال ببرند.

آيت الله مهمان نواز با بيان اينكه شركت در انتخابات يك رسالت ملي است، تصريح كرد: نبايد مردم نسبت به انتخابات و حضور در پاي صندوق هاي رأي بي تفاوت عمل كنند، مردم مي توانند با حضور حداكثري خود مشت محكمي بر دهان دشمنان زده و ماهيت نظام اسلامي را به جهانيان نشان دهند.

وي خاطرنشان كرد: حضور در انتخابات اثر عظیمی بر سرنوشت کشور دارد و نباید به راحتی مورد غفلت قرار بگیرد؛ چراكه اگر در روز انتخابات مردم ايران در خانه هاي خود بمانند به طور يقين دشمنان اسلام و انقلاب را شاد و جري تر مي كنند.

آيت الله مهمان نواز با تأكيد بر رعايت اخلاق انتخاباتي، اظهار داشت: در اين روزها بيگانگان به دنبال فرصت هستند و رفتار مردم و نامزدهاي انتخاباتي را زير ذره بين قرار داده اند، به طوري كه كوچكترين بداخلاقي انتخاباتي را به جنجالي براي ضربه زدن به نظام اسلامي تبديل مي كنند.

آيت الله مهمان نواز افزود: نامزدهاي انتخاباتي و طرفداران آنها در اين دوران بايد هوشيار بوده و با اعمال و گفتار خود بهانه به دست دشمنان ندهند و در تبليغات خود به دور از هر گونه كنايه برنامه هاي خود را صريح و واضح مطرح كنند؛ چرا كه اگر كانديداها در اين دوران در لفافه صحبت كنند دشمنان آن را به نفع خود تغيير داده و نظام اسلامي را زير سؤال مي برند.  

وي ادامه داد: نامزدهاي انتخاباتي و طرفداران آنها نبايد طوري برخورد كنند كه اين شائبه مطرح شود كه آنها در رقابت با نظام اسلامي قرار دارند؛ چرا كه نامزدهاي انتخاباتي با كانديداي مقابل خود رقابت دارند و به طور يقين با نظام اسلامي رقابت نمي كنند.

عضو چهار دوره مجلس خبرگان رهبري تصريح كرد: در حقيقت مردم ايران با آگاهي از توطئه هاي بد خواهانه دشمنان در روز 29 ارديبهشت با حضور باشكوه در پاي صندوق هاي رأي حمايت خود را از نظام اسلامي و انقلاب به جهانيان نشان داده و مشت محكمي بر دهان ياوه گويان مي زنند./۲۰۲/۹۳۱۴/ب۱

ارسال نظرات