۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶
کد خبر: ۴۹۷۴۰۸
۲۵ اردیبهشت؛

نتایج آزمون کتبی سومین دوره مرکز مطالعات تطبیقی مذاهب اسلامی اعلام می شود

مدیر مرکز تخصصی مطالعات تطبیقی مذاهب اسلامی گفت: نتایج آزمون کتبی سومین دوره ورودی این مرکز در تاریخ 25 اردیبهشت‌ماه سال جاری از طریق سایت http://www.markazfeqhi.com اعلام می‌شود.
آزمون مرکز تخصصی مطالعات تطبیق مذاهب اسلامی

حجت‌الاسلام محسن افضل‌آبادی، مدیر مرکز تخصصی مطالعات تطبیقی مذاهب اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، در حاشیه برگزاری سومین دوره آزمون این مرکز گفت: با توجه به فضای به وجود آمده و رشد فزاینده اندیشه تکفیر در جهان اسلام و هجمه‌های بی‌سابقه علیه مکتب تشیع، لازم است این بحث به‌صورت تخصصی و پژوهش محور مورد توجه باشد تا بتوان با پرورش طلاب مستعد از کیان و تراث اعتقادی مکتب اهل‌بیت(ع) دفاع کرد.

وی با بیان این که این مرکز از سال 94 با مجوز مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان شروع به کارکرده است، تصریح کرد: تاکنون توانسته‌ایم با همکاری معاونت آموزش دو دوره را به‌صورت موفق برگزار کنیم که این آزمون از بین طلابی که سطح دو را به اتمام رسانده‌اند، اخذشده و پذیرفته‌شدگان جهت ادامه تحصیل در سطح سه در این مرکز به ادامه تحصیل می‌پردازند.

مدیر مرکز تخصصی مطالعات تطبیقی مذاهب اسلامی با بیان این که در سومین دوره پذیرش این مرکز 130 نفر ثبت‌نام کردند که حدود 20 نفر دارای اولویت در پذیرش بوده و تنها به مصاحبه دعوت می‌شوند، بیان کرد: مصاحبه­ پذیرفته‌شدگان در تاریخ یکم، دوم و سوم خردادماه برگزار می شود و پس از برگزاری یک دوره یک‌ماهه تابستانی پذیرفته‌شدگان اصلی معرفی می شوند.

حجت الاسلام افضل آبادی خاطرنشان کرد: نتایج آزمون کتبی در تاریخ 25 اردیبهشت‌ماه سال جاری از طریق سایت http://www.markazfeqhi.com  اعلام می‌شود. 

شایان ذکر است؛ سومین دوره آزمون ورودی مرکز تخصصی مطالعات تطبیقی مذاهب اسلامی صبح پنجشنبه 21 اردیبهشت ماه با حضور حجج اسلام رجائی خراسانی ، محمد خانی، وحیدی پور و ایزدی از معاونت آموزش حوزه علمیه برگزار شد./864/۳۰۳/ب۱

 

 

ارسال نظرات