۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۴۹۸۰۸۷

چهارمین دوره آموزش‌های مهارتی فرهنگی طلاب برگزار می‌شود

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا(س) از برگزاری دومین دوره تربیتی چهارمین دوره آموزش‌های مهارتی فرهنگی ویژه طلاب ساکن قم خبر داد.
جامعه الزهرا

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی و بین الملل جامعه الزهرا(س)، حجت الاسلام و المسلمین «محمدرضا برادران»، معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا(س) با اعلام این خبر گفت: چهارمین دوره آموزش‌های مهارتی فرهنگی به همت اداره فرهنگی غیرحضوری و اداره کل امور فرهنگی ویژه طلاب ساکن استان قم به صورت حضوری برگزار شد.

وی افزود: هدف از برگزاری این دوره، توانمندسازی و ارتقای سطح علمی طلاب بود که در سه موضوع مختلف شامل «چهارمین دوره آموزش کاربردی شیوه بیان احکام»، «دومین دوره تربیتی با موضوع(عوامل تثبیت، تحکیم و تعادل خانواده) مربوط به مباحث زنان و خانواده» و «اولین دوره «انس با نهج‌البلاغه» برگزار شد.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا(س) با بیان اینکه دومین دوره تربیتی مباحث زنان و خانواده به مدت سه ماه برگزار شد، افزود: آزمون این دوره، روز شنبه ۳۰ خردادماه، ساعت ۹ تا ۱۰ صبح در آموزشگاه امام رضا(ع)، همکف ساختمان شهید بهشتی، کلاس ۱۳/۱  برگزار می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین برادران یادآور شد: در این دوره، دو جزوه آموزشی برای طلاب شرکت‌کننده در نظر گرفته شد که شرکت‌کنندگان می‌توانند جزوه‌ها را از طریق سایت جامعه‌الزهرا(س) دریافت کنند و یا جهت دریافت پرینت جزوه‌ها با شماره تلفن ۳۲۱۱۲۴۳۹ تماس بگیرند./968/د۱۰۲/ی

ارسال نظرات