۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۲
کد خبر: ۴۹۸۱۵۲
در راستای حضور پرشور در انتخابات؛

تبلیغ چهره به چهره طلبه های مدارس شمال خوزستان در شهرها و روستاها

حجت الاسلام آذرافروز با اشاره به ضرورت تبیین و یادآوری شاخصه های انقلابی گری و مدیریت انقلابی گفت: طلاب مدارس شمال خوزستان تبلیغ چهره به چهره را در راستای معرفی نامزد اصلح و دعوت به حضور پرشور در انتخابات آغاز کرده اند.
حجت الاسلام حسن آذرافروز ، مدير مدرسه علميه بقيه الله(عج) انديمشک سفيران هدايت شمال خوزستان

حجت الاسلام حسن آذرافروز، مدیر مدرسه سفیران بقیه الله شمال خوزستان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به فرمایشات رهبرمعظم انقلاب درباره حضور حداکثری در انتخابات عنوان داشت: نخستین راهبرد مدرسه دعوت از عموم مردم برای حضور در پای صندوق های رأی است و با توجه به حوادث کنونی منطقه، هر رأیی تقویت کننده جمهوری اسلامی خواهد بود.

مدیر مدرسه سفیران بقیه الله شمال خوزستان با بیان اینکه حضور بیشتر مردم در پای صندوق های رأی بر اقتدار جهانی کشورمان می افزاید، عنوان داشت: تبیین شاخص ها و معیارهای اصلح وظیفه دینی است و امام راحل(ره) و رهبرانقلاب تبیین چنین شاخص هایی را از سوی قشر روحانیت خواستار هستند تا مردم در انتخاب اصلح با سردرگمی مواجه نشوند.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه مدرسه سفیران بقیه الله شمال خوزستان با راه اندازی اکیپ ها و گروه هایی تبلیغ چهره به چهره را در راستای معرفی نامزد اصلح به کار بسته است، خاطرنشان ساخت: تبیین و یادآوری شاخصه های انقلابی گری و مدیریت انقلابی که در کلام امام و رهبری وجود دارد به بهترین شکل ممکن از سوی طلبه ها انجام می گیرد و مردم با روی باز استقبال می کنند.

حجت الاسلام آذرافروز با بیان اینکه طرح تبلیغ چهره به چهره در اندیمشک، شوش و دزفول انجام می شود، اظهار داشت: ان شاء الله در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه با انتخاب اصلح بتوانیم اهداف ترسیم شده رهبری و امام را محقق و به پیش ببریم.

وی حضور مدیر انقلابی، متدین و پرکار در رأس قدرت را پیش برنده اهداف مقدس نظام اسلامی بیان کرد و گفت: در انتخابات کنونی یک طیف قائل به برقراری ارتباط با مستقیم و بدون چشمداشت با غرب است که قطعا با مبانی دینی و انقلاب اسلامی سازگاری ندارد و در اثر چنین ارتباطی شاهد تسلط بیگانگان بر اوضاع کشور و خلل در اشتغال و تولید هستیم.

مدیر مدرسه سفیران بقیه الله شمال خوزستان افزایش واردات، کاهش صادرات، عدم خودکفایی، بداخلاقی های اجتماعی، افزایش آمار بیکاری، بزهکاری، طلاق و بی اعتنایی به درون را نتیجه برقراری رابطه با غرب برشمرد.

این مقام مسؤول به دیگر طیف حاضر در انتخابات اشاره و اظهار داشت: چنین طیفی پیگیری اهداف امام راحل(ره)، روحیه انقلابی، نگاه به درون و اعتماد به نیروهای داخلی را سبب رشد سریع کشور در جنبه های مختلف از جمله علمی بر می شمارد./9456/۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات