۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۴۹۸۲۹۶
نماينده ولي فقيه در سازمان بسيج؛

هنر ولايت فقيه بازگرداندن منحرفان به جاده انقلاب است

نماينده ولي فقيه در بسيج مستضعفين با بيان اینکه هنر ولايت فقيه بازگرداندن منحرفان به جاده انقلاب است، گفت: هر كس كه با رأي مردم انتخاب شود مورد حمايت حكيمانه همه نيروهاي انقلابي است.
حجت الاسلام تویسرکانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا، حجت الاسلام محمدرضا تويسركاني، نماينده ولي فقيه در سازمان بسيج مستضعفين پیش از ظهر امروز در شوراي تحليل اين سازمان با بيان اينكه انتخابات اگر فرصت باشد جهوري اسلامي به سمت آرمانها مي رود، اما اگر تهديد باشد جمهوري اسلامي تقلبي مي شود، افزود: امروز ديگر كسي نمي تواند انتخابات را از كشور بگيرد، دیگر بازگشت به حكومت پادشاهي محال است.

وي با اذعان به اينكه آمريكایيها به دنبال حفظ ظاهر جمهوري اسلامي هستند، اما در باطن آن كار مي كنند، ادامه داد: چه رويكردي انتخابات را تبديل به تهديد و فرصت مي كند، اگر رويكرد انتخابات دموكراسي ديني باشد، فرصت است اما اگر براساس دموكراسي غربي باشد، روز به روز به جمهوري تقلبي نزديك مي شويم.

حجت الاسلام تويسركاني با يادآوري اينكه اين انتخابات هم به زودي تمام مي شود، اما نظام جمهوري اسلامي ماندگار خواهد بود، اظهار كرد: اينطور نيست كه بگوييم اگر فلاني رأي بياورد، فاتحه جمهوري اسلامي خوانده مي شود.

وي نظرات كانديداها را متفاوت خواند و اعلام كرد: اما اگر كانديدي بخواهد از خطوط قرمز نظام عبور كند در نطفه خفه خواهد شد، هنر ولايت فقيه آن است كه منحرفان را به جاده انقلاب برگرداند.

نماينده ولي فقيه در سازمان بسيج ادامه داد: اگر بهترين شخص هم انتخاب نشود باز مسير انقلاب رو به جلو پيش خواهد رفت اما ممكن است در سربالايي قرار گيريم و در راه با دست انداز مواجه شويم، بسيج پاسدار انقلاب و پاسدار مردمسالاري ديني است.

حجت الاسلام تويسركاني با اشاره به مناظره كانديداها، گفت: نبايد مناظره ها به سمت مدل غربي پيش مي رفت، در سخنراني ها بايد با ادب، انصاف و تقوا حرف زد.

وی ادامه داد: اگرچه روشنگري كار بسيار سختی است اما افشاگري باطل و روشنگري حق است؛ افشاي اسرار پشت پرده ديگران اشتباه است اما مي توان به نقد سخنان و برنامه هاي مطرح شده از سوي خود كانديداها پرداخت.

وي با اشاره به اعدام منافقين در سال1367، بیان كرد: اين موجب افتخار است كه امثال داعشي ها در ايران به درك واصل شدند، اگر كسي به جاي روشنگري، افشاگري كند به وادي حرام خواهد رفت؛ مردم سالاري ديني يعني حاكم بودن آرامش در جامعه، اگر نيروهاي امنيتي نباشند، نواميس ملت حكم كنيز را پيدا مي‌كنند.

وي با اشاره به سياه نمايي عده اي در تبليغات انتخاباتي‌، افزود: عده اي به سيم آخر زده اند و سبب شاد شدن دشمن مي‌شوند، متأسفانه مناظره ها با كج فهمي عده اي به سمت نمايش عدم سلامت در نظام اسلامي پيش رفت، امروز رقيب هراسي ها به معني اين است كه دشمن شكست را پذيرفته است.

نماينده ولي فقيه در سازمان بسيج مستضعفين در پايان با بيان اينكه نيروهاي انقلاب حزبي، سياسي و گروه گرا نيستند، تصريح كرد: هر كس كه با رأي مردم انتخاب شود و رهبري حكم تنفيذش را امضا كند، مورد حمايت حكيمانه همه نيروهاي انقلابي است، انقلاب اسلامي با همه رؤساي جمهور تا امروز در مسير پيشرفت بوده است./804/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات