۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۴۹۸۸۲۴
امام جمعه تبریز:

حضور مردم در انتخابات نشان همرامی با نظام و ولایت فقیه است

آیت الله شبستری با بیان اینکه کشور ایران بازدارندگی موشکی و قدرت نظامی بالایی دارد، گفت: نباید از قدرت حقیقی بازدارندگی کشور یعنی حمایت و حضور مردم غفلت شود، بنابراین همه بیایند و در انتخابات شرکت کنند.
آیت الله مجتهد شبستری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در مراسم افتتاح مسجد حاج کاظم تبریز با اشاره به جایگاه نماز در دین مبین اسلام و چهار چوب ایمانی اشخاص، اظهار داشت: نماز مهمترین برنامه مساجد است.

وی با بیان اینکه علاوه بر اقامه نماز، باید مباحثی چون تفسیر قرآن نیز در مساجد مورد توجه جدی قرار گیرد، تصریح کرد: نباید مسجد تنها اختصاص به اقامه نماز داشته باشد، برگزاری برنامه های متنوع و جلسات بیان احکام برای جذب جوانان جهت مقابله با تهاجم فرهنگی غرب لازم و ضروری است.

امام جمعه تبریز با تأکید بر حضور فعال انقلابیون در مساجد، خاطرنشان کرد: همچنین مساجد بستر مقابله با تهاجم فرهنگی و پاسخگویی به شبهات دینی است که امروز در فضای مجازی و ابزارهای رسانه ای مختلف در فضای جامعه پخش می شود.

وی با بیان اینکه تلاش هیأت امنای مساجد باید ترویج عقاید و معارف اسلامی در مساجد باشد، گفت: هر چه می توانید جوانان را به مساجد بیشتر جذب کنید و معارف دینی و عقاید الهی را به آنان بیاموزید، همین مساجد بودند که جوانان انقلابی را تربیت کرد و راهی جبهه های حق علیه باطل کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: انفاس قدسی امام راحل بر همین جوانان مسجدی مؤثر افتاد و سبب شد تا حتی یک وجب از سرزمین ایران به دست دشمنان نیافتد، بنابراین باید متوجه نعمت جوانان مسجدی و ولایت فقیه در کشور باشیم که ایران را سربلند نگاه داشت.

وی ادامه داد: تا زمانی که در این کشور ولایت فقیه باشد و مردم در حمایت از نظام اسلامی و ولایت فقیه در صحنه باشند و مقاومت کنند به این کشور آسیبی نخواهد رسید، تا زمانی که رزمندگان روحیه شهادت طلبی خود را حفظ کنند دشمنان جرأت تجاوز به این کشور را حتی در مخیله خود نخواهد داشت.

رییس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) با اشاره به انتخابات پیش روی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، افزود: حضور مردم در انتخابات موجب یأس دشمنان خواهد شد، حضور مردم در انتخابات نشان خواهد داد که مردم با نظام اسلامی و ولایت فقیه همراه بوده و هستند.

وی با بیان اینکه کشور اسلامی ایران بازدارندگی موشکی و قدرت نظامی بالایی دارد، ادامه داد: نباید از قدرت حقیقی بازدارندگی کشور یعنی حمایت و حضور مردم غفلت شود، بنابراین همه بیاند و در انتخابات شرکت کنند./854/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات