۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۴
کد خبر: ۵۰۰۵۳۰

برنامه‌های معاونت‌های جامعه‌الزهرا در سال تحصیلی جدید

مدیر جامعه‌الزهرا(س) در تشریح برنامه‌های سال تحصیلی جدید جامعه‌الزهرا(س) گفت: تشکیل ده‌ها گروه پژوهشی و تربیت پژوهشگر، مدرس و مشاور از جمله برنامه‌های سال تحصیلی جدید است.
حجت الاسلام والمسلمین مدنی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی و بین الملل جامعه الزهرا(س)، جلسه پایان سال تحصیلی، با هدف تشریح برنامه‌های معاونت‌های آموزشی و تربیتی، معاونت فرهنگی و تبلیغی و بخش مشاوره جامعه‌الزهرا(س) با حضور معاونان، مسؤولان، اساتید و طلاب جامعه‌الزهرا(س)برگزار شد.

بررسی فعالیت‌های گذشته و برنامه‌ریزی برای آینده از دستورات اسلامی است

حجت الاسلام «سید محمود مدنی» در این جلسه با بیان اینکه بررسی فعالیت‌های گذشته و برنامه‌ریزی برای آینده از دستورات اسلامی است، اظهار داشت: اگر این روال را در زندگی و برنامه‌های کشوری خود انجام ندهیم، نشان از غفلت ما دارد و بدترین اهانت‌ها در قرآن به غافلین شده است.

مدیر جامعه‌الزهرا(س)خاطر نشان کرد: ما نمی‌توانیم در زندگی جمعی و شخصی خود غفلت کنیم و باید سوابق خود را بررسی کنیم که به کجا آمده‌ایم و به کدام سو خواهیم رفت.

حجت الاسلام مدنی با اشاره به نزدیکی حلول ماه مبارک رمضان افزودند: در بیانات امام رضا(علیه‌السلام) به اباصلت هروی آمده که به او سفارش می کنند که استغفار، دعا، تلاوت قرآن، توبه، بازگرداندن امانت، برطرف کردن کینه مسلمان از قلب و خواندن دعای انتهای ماه شعبان را جزء برنامه‌های روزهای آخر ماه شعبان به ویژه جمعه آخر ماه قرار دهد، زیرا که به واسطه اعمال نیک، خدا عده‌ای را در ماه شعبان آزاد می‌کند.

معاونت‌های آموزشی تربیتی و پژوهش برنامه‌های جدیدی در سال تحصیلی ۹۷-۹۶ خواهند داشت

حجت الاسلام مدنی در ادامه با بیان اینکه در این جلسه برنامه سال تحصیلی جدید توسط معاونین بخش‌های مختلف جامعه‌الزهرا(س)تشریح خواهد شد، خاطر نشان کردند: در سال جدید با عنایت حضرت زهرا(س)، معاونت‌های بسیار مهم آموزش و پژوهش دارای برنامه‌های جدیدی خواهند بود و طلاب باید در برنامه‌های این معاونت‌ها شرکت کنند.

مدیر جامعه الزهرا(س)، تشکیل ده‌ها گروه پژوهشی در بخش‌های مختلف با استفاده از اساتید جهت تربیت پژوهشگر و اتمام طرح‌های نیمه‌تمام گذشته و انجام ده‌ها پروژه مهم پژوهشی که همه‌ی بخش‌ها را درگیر خواهد کرد، را از جمله برنامه‌های آینده برشمردند.

تربیت مبلغ و مشاور تربیتی در سال تحصیلی ۹۷-۹۶

مدیر جامعه‌الزهرا(س)تصریح کرد: در معاونت تبلیغ برنامه‌هایی برای تربیت مبلغ و در بخش مشاوره برنامه‌ریزی‌هایی جهت تربیت مشاوره برای سال تحصیلی جدید خواهیم داشت.

حجت الاسلام مدنی در پایان اظهار داشتند: از تمامی فارغ‌التحصیلان و یا افراد مشغول به تحصیل جامعه‌الزهرا(س)و تمام کسانی که علاقه‌مند به حرکت در این مسیر علمی هستند، تقاضا داریم که به این مجموعه بپیوندند./968/د۱۰۲/ی

ارسال نظرات