۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۵۰۰۹۲۰
حجت الاسلام والمسلمین حاجتی:

امضا کنندگان سند ۲۰۳۰ به جای توجیه اقدام خود، استغفار کنند

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به سند ۲۰۳۰ و لکه ننگ دانستن آن، گفت: امضا کنندگان این سند به جای توجیه اقدام خود استغفار کنند.
حجت الاسلام و المسلمین حاجتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز حجت الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز در خطبه های نماز جمعه امروز که در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به اینکه رحمت و مغفرت الهی در رمضان مؤمنان و غیرمؤمنان را در برمی گیرد، خاطرنشان کرد: در روایات آمده است که خداوند در هر ساعت این ماه مبارک یک میلیون انسان را از جنهم نجات می دهد از این رو زیرکان و زرنگان کسانی هستند که در این ماه مبارک با زبان روزه با خداوند معامله می کنند.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه رمضان جلوه نسیم الهی و تقوامداری و دوری از گناهان برترین عمل در آن است، گفت: انقلاب اسلامی نسیم دیگر الهی است که هر کس در مسیر آن و ولایت الهی قرار گرفت رستگار شد؛ چنان که شهدای انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و مدافعان حرم با قرار گرفتن در مسیرش به سعادت دست یافتند.

خطیب جمعه اهواز با اشاره به انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه ابراز داشت: برخی خارج از مرزها با استفاده از ماهواره ها سم پراکنی کرده و در پی شکست نظام بودند اما چنین آرزویی را با اربابانشان  به گور خواهند برد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی افزود: خداوند ما در معرض ظلم ستیزی قرار داده و شرایط امروز منطقه بسیار حساس و نشان دهنده قوی تر شدن جمهوری اسلامی ایران است.

وی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: اگر بعضی ها خواب برجام موشکی و منطقه ای و معامله بر امنیت کشور را می بینند، مطمئن باشند که این خواب را به گور خواهند برد.

امام جمعه موقت اهواز با قرائت بیاناتی از وصیت نامه سیاسی الهی امام امت اظهار داشت: جواب ما به آمریکایی ها و نوکرانش آن است که تا آخرین نفس پیرو امام بوده و همواره در دفاع از سنگر ارزش ها خواهیم ماند و شعار «هیهات منا الذله» را بر زبان می آوریم.

خطیب نماز جمعه اهواز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سفر دونالد ترامپ به عربستان سعودی ابراز داشت: رییس جمهور آمریکا نخستین سفر خارجی خود را به مرکز شیطان و شاخ شیطان «عربستان سعودی»، سپس تل آویو و در ادامه واتیکان قرار داد تا محور اسلامی ـ آمریکایی، صهیونیستی و سلیبی برای مقابله ایران تشکیل شود.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی به اعترافات آمریکایی ها مبنی بر قدرتمندی و غیرقابل مهار بودن ایران در سفر اخیرشان به عربستان اشاره و خاطرنشان ساخت: در همین سفر قرارداد صد و دوازده میلیارد دلاری فروش سلاح به عربستان سعودی امضاء شد و آمریکا در کنار هم پیمانانش اهداف پیچیده امنیتی، سیاسی و اقتصادی در منطقه برای ایجاد اتحاد علیه کشورمان را پیگیری می کند.

وی با ابراز تأسف از اینکه برای چند رأی، موشک های ایران مورد تمسخر قرار گرفتند، عنوان کرد: سردار حاجی زاده بیان کرد که ما افزون بر شهرک های موشکی، کارخانه های موشک سازی زیر زمینی داریم که در صورت خطای دشمن، قلب آن را نشانه می گیریم.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به سند ۲۰۳۰ و لکه ننگ دانستن آن، امضا کنندگان را به استغفار به جای توجیه دعوت کرد.

خطیب نماز جمعه اهواز در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای رییس جمهور منتخب عمل به وعده ها را خواستار شد.

گفتنی است، در خطبه های پیش از نماز جمعه امروز، حجت الاسلام سپهر، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان سخنانی درباره جنایت های آل خلیفه در حق شیعیان بحرین و اهانت و جسارت به مرجع عالیقدر بحرین آیت الله عیسی قاسم ایراد کرد./201/9456/ب1

ارسال نظرات