۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۸
کد خبر: ۵۰۱۱۷۷
همزمان با ایام ماه مبارک رمضان؛

منشور فاطمی بر مبنای سیره حضرت زهرا در جامعه الزهرا تبیین می شود

سلسله جلسات منشور فاطمی بر مبنای سیره حضرت زهرا(س) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مدنی در ایام ماه مبارک رمضان در جامعه الزهرا(س) تبیین می شود.
جامعه الزهرا

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی و بین الملل جامعه الزهرا(س)، حجت الاسلام «محمد کیانی»، مدیر کل روابط عمومی و بین الملل جامعه‌الزهرا‌(س) با اعلام این خبر گفت: در روزهای ماه مبارک رمضان که ماه میهمانی خداوند متعال است، نماز ظهر و عصر حسینیه امام خمینی(ره) جامعه‌الزهرا‌(س) به امامت مدیر جامعه‌الزهرا‌(س) برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: در این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین «سیدمحمود مدنی»، مدیر جامعه‌الزهرا‌(س) پس از اقامه نماز ظهر و عصر به سخنرانی می پردازند.

مدیر کل روابط عمومی و بین الملل جامعه‌الزهرا‌(س) تصریح کرد: موضوع سخنرانی در این ایام، «منشور فاطمی بر مبنای سیره حضرت زهرا س» است و حجت الاسلام و المسلمین مدنی در این سلسله جلسات، سیره زندگانی حضرت فاطمه(س) را به صورت منشور فاطمی تشریح و تبیین می کنند.

حجت الاسلام کیانی بیان داشت: این مراسم در ماه مبارک رمضان، هر روز همزمان با اذان ظهر با حضور اساتید، کارکنان و طلاب جامعه‌الزهرا‌(س) در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار می شود./968/د۱۰۲/ی

ارسال نظرات