۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۴
کد خبر: ۵۰۲۶۲۳
سردار سلامی مطرح کرد؛

فعالیت های گسترده برای سهولت تشرف زائران در مراسم ارتحال امام

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: نهادهای دست اندرکار در مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) فعالیت های بسیاری را برای تامین امنیت و سهولت تشرف زائران انجام داده اند.
سردار سلامی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از ستاد مرکزی راهیان نور کشور، سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در بازدید از قرارگاه شهید فهمیده و پس از جلسه ستاد مرکزی این قرارگاه  اظهار کرد: امروز جهان و منطقه در شرایط متفاوتی از لحاظ امنیتی قرار دارد.

وی در ادامه افزود: دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی به دنبال به خطر انداختن امنیت ایران اسلامی هستند، که به لطف خدا و با مجاهدت های خاموش و رشادت های نیروهای غیور نظامی و انتظامی در کشور ما امنیت کامل برقرار است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در جریان بازدید از کمیته های مختلف ستاد شهید فهمیده خاطر نشان کرد: نهاد های دست اندرکار در مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) فعالیت های بسیاری را برای تامین امنیت و سهولت تشرف زائران انجام داده اند.

سردار سلامی تصریح کرد: این مراسم و اجتماع عظیم یکی از باشکوه ترین مراسم های جهان است، که 27 سال است، با قوت و شکوه خاصی برگزار می شود و امسال هم این مراسم مطابق ادوار گذشته و حتی باشکوه تر در جهان به نمایش گذاشته خواهد شد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران عنوان کرد: این مراسم یک همایش و اجتماع باشکوه است که با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای و اقشار مختلف مردم برگزار می شود.

وی در پایان از سازمان دهی جامع و گسترده ای که توسط قرارگاه شهیدحسین فهمیده در جریان مراسم سالگرد ارتحال امام صورت گرفته است، تقدیر و تشکر کرد./۸۷۲/د۱۰۲/ی

ارسال نظرات