۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۷
کد خبر: ۵۰۳۰۲۵
حجت الاسلام والمسلمین آقاتهرانی:

مسؤولان در جهت تحقق مطالبات رهبری گام بردارند

حجت الاسلام والمسلمین آقاتهرانی گفت: باید محبت خود را به امام و ولی فقیه زمان نشان دهیم، رهبر معظم انقلاب را یاری کنیم و از مسؤولان بخواهیم که در جهت تحقق مطالبات رهبری گام بردارند.
حجت الاسلام والمسلمین آقاتهرانی حجت الاسلام والمسلمین آقاتهرانی حجت الاسلام والمسلمین آقاتهرانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی آقاتهرانی عصر امروز با حضور در مراسم بزرگداشت ارتحال امام که در امامزاده ابراهیم کرمانشاه برگزار شد ابراز داشت: امام بحث ولایت فقیه را مطرح کردند و به علما یاد دادند که در سیاست ورود پیدا کنند و سیاست عین دیانت است.

نماینده سابق مجلس تصریح کرد: محبوبیت امام در جهان به حدی بود که با تبعید ایشان در مناطق مختلف باز هم شاگردان بسیاری را به خود جذب می کرد زیرا بیشتر مردم عاشق و شیفته رفتار و مکتب امام بودند.

دبیر کل جبهه پایداری خاطرنشان کرد: امروز عده ای به دنبال بستن راه مردم برای ورود به صراط مستقیم هستند و تلاش می کنند مردم نسبت به روحانیت و نظام و دین دلزده شوند بنابراین باید مسجدی ها تلاش کنند دیگران را به دین و اسلام جذب و علاقمند کنند.

وی ادامه داد: امام همواره طبق قوانین و مقررات رفتار می کرد بنابراین مردم و مسؤولان باید طبق مکتب امام به اسلام و قوانین انقلاب پایبند باشند.

حجت الاسلام والمسلمین آقاتهرانی تأکید کرد: امام تمامی خطرات را به جان خرید تا انقلاب پیروز شود و مردم از سلطه کفار و سلطه گران نجات پیدا کنند.

نماینده سابق مجلس یادآور شد: پس از سالها تبعید ورود امام به ایران، راه انقلاب را باز کرد و مردم با جوش و خروش به استقبال امام آمده و در برابر حکومت کفر ایستادگی کردند.

وی افزود: در جنگ تحمیلی 36 کشور علیه ایران بپاخاستند اما رزمندگان اسلام به رهبری امام خمینی (ره) در برابر آمریکا و اسرائیل غاصب و هم پیمانانش ایستادگی کرد و در نهایت اجازه نداد حتی یک وجب از خاک کشور تحت سلطه نیروهای بعثی قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین آقاتهرانی بیان داشت: انقلاب ما برحق بود، باید محبت خود را به امام و ولی فقیه زمان نشان دهیم و رهبر معظم انقلاب را یاری کنیم و از مسؤولان بخواهیم که در جهت تحقق مطالبات رهبری گام بردارند.

نماینده سابق مجلس مطرح کرد: تبعیت از ولایت فقیه در دوران غیبت امام عصر (عج) به منزله تبعیت از امام زمان (عج) است و کسی که با رهبری مخالفت می کند در حقیقت با امام عصر مخالفت کرده است.

 وی عنوان داشت: خدا در قرآن کریم می فرماید اگر خدا را دوست دارید از پیامبر اکرم (ص) تبعیت کنید، امروز نیز تبعیت از خلیفه به حق خدا، تبعیت از ولایت فقیه است.

حجت الاسلام والمسلمین آقاتهرانی در پایان گفت: امام خمینی (ره) حسینی بود و شور حسینی داشت و همچون سیدالشهدا (ع) در برابر کفر ایستادگی کرد و انقلاب اسلامی را به ثمر نشاند./۲۰۲/۸۵۷/ب۱

ارسال نظرات