۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۳
کد خبر: ۵۰۴۵۰۰
مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد مطرح کرد؛

لزوم حمایت از مجاهدت مجاهدان عرصه تبلیغ

مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد با تأکید بر لزوم حمایت از مجاهدت مجاهدان عرصه تبلیغ، گفت: با حمایت و پشتیبانی از مبلغان آن‌ها می‌توانند با دغدغه کمتری به امور تبلیغی بپردازند.
حجت الاسلام آزموده - مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه ای بجنورد

حجت‌الاسلام نعمت‌الله آزموده، مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، با اشاره به فعالیت پویش مجازی حمایت از مبلغان دینی که با حمایت خبرگزاری رسا و از سوی جمعی از طلاب و مبلغان دینی و همکاری و همفکری اساتید حوزوی راه‌اندازی شده است، اظهار داشت: باید از تلاش و مجاهدت مجاهدان عرصه تبلیغ حمایت و پشتیبانی شود.

وی افزود: نقش روحانیان و مبلغان در کاهش آسیب‌ها و انحرافات و اصلاح جامعه غیرقابل‌انکار است و با حمایت و پشتیبانی از طلاب، روحانیان و مبلغان آن‌ها می‌توانند با دغدغه کمتری به امور تبلیغی خود بپردازند.

حجت‌الاسلام آزموده اضافه کرد: شبکه تبلیغ اعم از مبلغان، روحانیان و ائمه جماعات نقش مؤثری در تقویت ارزش‌های دینی و باورهای معنوی و اخلاقی و ارتقای سطح آگاهی و دانایی جامعه بر عهده دارند که اگر آن‌ها بدون دغدغه این رسالت مهم را انجام دهند سبب روی آوردن بیشتر مردم به معنویت شده و انحرافات و آسیب‌های جامعه به نحو چشم‌گیری کاهش می‌یابد.

وی ادامه داد: حمایت از روحانیان و مبلغان و توجه به حوزه فرهنگی و دینی در جامعه سبب استحکام اعتقادات مذهبی و معنوی افراد شده و بسترهای لازم برای گسترش فرهنگ دینی و اسلامی را فراهم می‌کند.

حجت‌الاسلام آزموده تصریح کرد: با توجه به انواع توطئه‌ها، تهاجمات و هجمه‌های دشمنان باید آگاه و هوشیار باشیم که برای مقابله با تهاجمات فکری و فرهنگی و هجمه‌های دشمنان نیازمند مبلغان توانا و بدون دغدغه هستیم تا آنها بتوانند با هوشیاری و آمادگی کامل در راستای بصیرت افزایی مردم گام بردارند.

وی خاطرنشان کرد: روحانیان و مبلغان قشر مورد اعتماد مردم هستند که بدون هیچ چشم‌داشتی در راستای آگاهی بخشی و بصیرت افزایی مردم گام برداشته و به ترویج و تبیین دین مبین اسلام می‌پردازند.

حجت‌الاسلام آزموده اظهار داشت: باید از روحانیان و مبلغان عرصه تبلیغ حمایت شود؛ چراکه روحانیان و مبلغان در سرما و گرما به طور خستگی‌ناپذیر در مسیر مقدس ترویج و نهادینه‌سازی اصول و ارزش‌های اسلامی و دین مبین اسلام فقط برای رضای خداوند متعال گام برمی‌دارند.

وی افزود: با توجه به اعتماد عمومی بین مردم و روحانیان و مبلغان باید با حمایت از مبلغان و روحانیان از ظرفیت آگاهی بخشی آنها در راستای تبلیغ، ترویج و نهادینه‌سازی دین مبین اسلام به نحو احسن استفاده کرد.

گفتنی است، پویش مجازی حمایت از مبلغان دینی با هدف اطلاع‌رسانی مجاهدان عرصه تبلیغ دینی با حمایت خبرگزاری رسا و از سوی جمعی از طلاب و مبلغان دینی و همکاری و همفکری اساتید حوزوی همزمان با شروع ماه مبارک رمضان آغاز به کار کرد.

علاقه‌مندان به عضویت در این پویش می‌توانند به نشانی https://t.me/joinchat/AAAAAEPaoUV1RI0n0snpTw مراجعه و بر روی گزینه عضویت کلیک کنند./302/9314/ب1

ارسال نظرات