۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۵۰۵۱۳۸
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه عاشورا: 

هر تهدید دشمن با پاسخ دندان شکن همراه خواهد بود

حجت الاسلام ولایی گفت: جریان نفوذ به دنبال تحریف و القای باورهای غلط از مفاهیم ارزشی همچون جهاد، ایثار و شهادت است.
حجت الاسلام ابوالفضل ولایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام ابوالفضل عباسی ولایی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه عاشورا امروز در یادواره شهدای روستای دایلار با بیان این‌که توطئه نفوذ دشمن کاملا جدی و در عرصه‌های مختلف مشهود است، اظهار داشت: یکی از برنامه‌های دشمن تفرقه میان نیروهای انقلابی و فراموشی بصیرت ولایی میان نیروهای خودی‌ است.

وی با بیان این‌که حفظ هوشیاری و تبعیت از منویات مقام معظم رهبری لازمه مقابله با توطئه جدید دشمنان است، خاطرنشان کرد: برخی انقلابی نماها که ظاهر انقلابی دارند، تلاش می کنند با بزرگ نمایی از دشمن، ملت ایران را از سران کشورهای مرتجعی همچون عربستان سعودی بترسانند که قطعاً شکست خواهند خورد.

حجت‌الاسلام ولایی با اشاره به این‌که عزت و اقتدار ایران دشمنان منططقه‌ای و غربی را در موضع انفعال قرار داده است، گفت: قدر مسلم آن است که هر تهدید دشمن با پاسخ دندان شکن همراه خواهد بود و هرگونه یاوه‌گویی شیوخ مرتجع عربی منطقه با عقلانیت، منطق و عزت ایرانی مواجه خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در قرارگاه عاشورا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حوادث تروریستی اخیر در تهران اظهار داشت: عده‌ای با ژست روشنفکری این‌گونه می‌گفتند که ما در سوریه چه کار داریم، اما حوادث اخیر ثابت کرد که اگر در عراق و سوریه با داعشی ها نمی جنگیدیم امروز باید در خیابان های تبریز و تهران با تکفیری ها مبارزه می کردیم.

وی با اشاره به این‌که جریان نفوذ به دنبال تحریف و القای باورهای غلط از مفاهیم ارزشی همچون جهاد، ایثار و شهادت است، افزود: برخی جهاد با دشمن و شهادت طلبی را مساوی با جنگ طلبی معرفی می کنند، در حالی که اسلام دین صلح است و هیچ‌گاه توصیه به جنگ ندارد، اما در صورتی که بلاد اسلامی مورد تجاوز قرار گیرد، جهاد واجب می شود.

حجت الاسلام ولایی ادامه داد: خیال باطل است که ما از مقابل دشمن فرار کنیم، چراکه دشمن هیچ‌گاه بی‌خیال ملت ایران و نظام ولایی  نخواهد شد؛ امروز کسانی که پی زیر سؤال بردن مدافعان حرم هستند، همان‌هایی هستند که خواستار همکاری و مذاکره با دشمنان دیرین ملت ایران بودند.

نماینده ولی فقیه در قرارگاه عاشورا با بیان این‌که کمرنگ شدن فرهنگ ایثارگر و شهادت در جامعه روحیه جهاد برای مقابله با دشمنان را کاهش می دهد، گفت:  پاسداری از حریم ولایت و نظام اسلامی تکلیفی بر عهده همگان است، باید دانست که عزت و اقتدار امروز نظام مرهون خون پاک شهدا است./935/۲۰۳/ب۱

 

ارسال نظرات