۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۳:۵۰
کد خبر: ۵۰۶۶۱۷
ذوالقدر:

ایران اسلامی هرگونه تجاوز و گستاخی را بی جواب نخواهد گذاشت

نماینده تهران در مجلس با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع داعش در سوریه گفت: این حرکت نشان داد که ایران اسلامی هرگونه تجاوز و گستاخی را بی جواب نخواهد گذاشت.
فاطمه ذوالقدر

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از شبستان، فاطمه ذوالقدر، نماینده مردم تهران در مجلس با تاکید بر تقویت روحیه ایثار و شهادت در کشور گفت: در دو حادثه تروریستی که در کشور اتفاق افتاد شاهد این بودیم که همچنان روحیه ایثار و شهادت در میان مردم ما وجود دارد و این روحیه کمرنگ نشده است.

وی اظهار داشت: دشمنان ما به خیال خودشان و بسیار شتاب زده قصد ایجاد رعب و وحشت در میان مردم ما را داشتند اما ما دیدیم که چه در مجلس و چه در حرم عزیزان ما چگونه ایثار کردند و به شهادت رسیدند.

ذوالقدر تاکید کرد: آنها باید بدانند که اینگونه حرکات و ترقه بازی ها برای مردمی که سابقه جنگ تحمیلی را داشتند چیزی نیست و راه به جایی نمی برد و فقط عزم ملت ایران را برای دفاع از خاک ناموس و وطنشان را راسخ تر می کند.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تاکید کرد: ملت ایران از سال 57 تاکنون چه در جنگ 8 ساله صدام و قدرتهای بزرگ علیه ایران اسلامی و چه در دوران بعد از آن همواره مورد تهاجم و تهدید قرار گرفته اند اما همیشه با ایثار و فداکاری و شجاعت از خاک خود دفاع کرده اند.

وی ادامه داد: قطعاً بازنده اینگونه حرکات دشمنان هستند و آنها باید بدانند راه به جایی نخواهند برد.

ذوالقدر با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع داعش در سوریه گفت: این حرکت نشان داد که ایران اسلامی هرگونه تجاوز و گستاخی را بی جواب نخواهد گذاشت و با قدرت از خاک و مردم خود دفاع می کند./۱۳۲۵//۱۰۲/خ

ارسال نظرات