۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۰
کد خبر: ۵۰۹۷۱۵
امام جمعه بابل:

سپاه پاسداران سپر حفاظتی نظام اسلامی در مقابل دشمنان است

حجت الاسلام والمسلمین روحانی سپاه پاسداران را سپر حفاظتی نظام اسلامی دانست و گفت: ما قدردان مجاهدت های تلاشگران و نیروهای جا برکف سپاه پاسداران هستیم زیرا آن ها خالصانه در موقعیت های خطیر از جان خود گذشتند تا امنیت در کشور فراهم شود.
امام جمعه بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی روحانی، امام جمعه بابل امروز در دیدار جمعی از فرماندهان دفاع مقدس با اشاره به برخی های هجمه های داخلی و خارجی علیه سپاه، گفت: بخش عمده ای از تحریم های جامع آمریکا علیه ایران متوجه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و بیانیه اخیر پارلمان اروپا نیز علیه این نهاد انقلابی صورت گرفت تا روند پیشرونده انقلاب اسلامی را متوقف کنند.

وی افزود: سپاه پاسداران نهاد ارزشمندی است با انقلاب اسلامی متولد شد و از ابتدای انقلاب به حق در پاسداری انقلاب به نحو احسن انجام وظیفه کرد.

تولیت مدارس علمیه خاتم الانبیا(ص) و الزهرا(س) بابل به جانفشانی های سپاه در مقابله با گروهک های ضد انقلاب و تروریستی و نیز در دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلابی اسلامی یک نهاد نظامی نیست بلکه وظیفه و رسالت آن دفاع همه جانبه از آرمان های انقلاب و اسلام است و از این رو بر این اساس شاهد فعالیت های مختلف سپاه در عرصه های مختلف در نظام اسلامی هستیم.

وی با تقدیر از اقدام اخیر سپاه و سیلی موشکی بر گروه تروریستی داعش، خاطرنشان کرد: عملیات پیشرفته موشکی سپاه عظمت و قدرت نظام اسلامی را به رخ دشمنان ما کشید و صدای آن همچون نهیبی بر سر دیگر دشمنان ما فرود آمد.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی فشارهای اخیر آمریکا و اروپا را واکنشی عادی بیان و خاطرنشان کرد: ما از دشمنان به دلیل این رفتارهای و واکنش ها گلایه ای نداریم زیرا آنها خوی ددمنشی خود را علیه سپاه به عنوان سپر حفاظتی نظام اسلامی نشان می دهند اما گلایه ما از برخی عناصر داخلی و مطالب و جملات علیه سپاه پاسداران است.

وی با اشاره به ورود سپاه در عرصه سازندگی و حضور قرارگاه خاتم الانبیا(ص) در پروژه های سازندگی در کشور، گفت: سپاه پاسداران با دعوت دولت وارد خدمات اقتصادی و سازندگی شد و به حسب وظیفه ذاتی اش امکانات وسیع نظامی خود را در امر سازندگی کشور به کار برد تا گره هایی سنگین در کشور مانند محدودیت ها در فازهای گازی پارس جنوبی در نبود شرکت های بزرگ رفع شود.

امام جمعه بابل ادامه داد: پروژه های بزرگی که سپاه در آن ورود پیدا کرد پروژه های بود که سایر شرکت ها توان انجام آن را نداشتند.

وی با اشاره به سخنان اخیر یکی از مسؤولان کشور و به کار بردن واژه دولت با تفنگ و بی تفنگ، تصریح کرد: هیچ دولتی بی تفنگ نیست زیرا این سلاح و قدرت نظامی است که از کیان کشور در مقابله تهاجم دشمنان دفاع می کند.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی تاکید کرد: سلاح سپاه پاسداران مربوط به نظام اسلامی است و سلاح خود را در خدمت نظام قرار داد تا کسی جرات دست اندازی و تعدی به این کشور را پیدا نکند.

مسؤول شورای فرهنگ عمومی شهرستان بابل دوری از حاشیه سازی ها و ایجاد وحدت را لازمه پیشرفت و عبور از فشارهای دشمنان بیان کرد و گفت: نباید مسؤولی در کشور با جملات خود هیزم آتشی را برای گرم کردن تنور دشمنان و رسانه های آن ها قرار بدهد و سوء استفاده آن ها را فراهم کند.

وی ادامه داد: ما قدردان مجاهدت های تلاشگران و نیروهای جا برکف سپاه پاسداران هستیم زیرا آن ها خالصانه در موقعیت های خطیر از جان خود گذشتند تا امنیت را در کشور فراهم شود.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی با اشاره به اجرای برخی از پروژه های کشور از سوی سپاه را که دیگران اجرای آن را توسط ایرانی ها ناممکن می دانستند، پرداخت و تصریح کرد: سپاه پروژه هایی حیاتی و مهم در کشور را که شرکت های خارجی با چند برابر قیمت و هزاران شرط و شروط حاضر به اجرای آن بودند را با هزینه بسیار پایین انجام داد تا هزینه های مالی و سیاسی از دوش نظام  اسلامی کم شود که از جمله آن اجرای پروژه های آب، مترو و میدان های نفتی است.

وی تاکید کرد: زمانی که دولت صدها میلیارد تومان به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) بدهی دارد، نباید تعابیری تلخ در مورد این نهاد به کار برده شود که موجب دلسردی عزیزان خدوم سپاه را فراهم کند./202/1313/ب1

ارسال نظرات