۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱
کد خبر: ۵۱۰۸۳۹
تولیت مدرسه علمیه روحیه بابل:

اعضای شبکه نظارت شورای نگهبان چشمان بیدار نظام اسلامی هستند

تولیت مدرسه علمیه روحیه بابل با اشاره به امر خطیر نظارت بر انتخابات از سوی نهاد شورای نگهبان، گفت: اعضای شبکه بازرسی و نظارت شورای نگهبان چشمان بیدار نظام اسلامی هستند و باید به دقت جلوی تخلف های انتخاباتی را بگیرند.
دیدار تولیت مدرسه روحیه بابل دیدار تولیت مدرسه روحیه بابل دیدار تولیت مدرسه روحیه بابل دیدار تولیت مدرسه روحیه بابل دیدار تولیت مدرسه روحیه بابل دیدار تولیت مدرسه روحیه بابل دیدار تولیت مدرسه روحیه بابل دیدار تولیت مدرسه روحیه بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر محمدی، تولیت مدرسه علمیه روحیه بابل امروز در دیدار اعضای ستادی دفتر نظارت شورای نگهبان بابل با اشاره به اهمیت جایگاه شورای نگهبان، گفت: شورای نگهبان حافظ اسلامیت و جمهوریت نظام اسلامی است و باید بیشتر و بهتر کارکرد آن به جامعه امروز ما شناسانده شود.

وی افزود: خدمات گسترده شورای نگهبان برای کشور به لحاظ تطبیق قوانین با شرع و نیز نظارت در امر مهم انتخابات موجب صیانت و حفاظت نظام اسلامی می شود.

تولیت مدرسه علمیه روحیه بابل با اشاره به امر خطیر نظارت بر انتخابات از سوی نهاد شورای نگهبان، اظهار داشت: اعضای شبکه بازرسی و نظارت شورای نگهبان چشمان بیدار نظام اسلامی هستند و باید به دقت تخلف ها را در انتخاباتی که بر حسب قانون به آن ها سپرده شده نظارت کنند.

وی ادامه داد: شورای نگهبان مانند سدی در مقابل طمع ورزی ها و انحراف ها ایستاده است و علت این همه تخریب هم از سوی برخی از افراد علیه این نهاد نیز ایستادگی قاطعانه و با جدیت اعضای شبکه نظارت شورای نگهبان در برابر تخلفات می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی با قدردانی از تلاش های صورت گرفته در امر نظارت بر انتخابات، خاطرنشان کرد: جایگاه شورای نگهبان به لحاظ قانونی جایگاه محکمی است و نباید در برابر هجمه ها صحنه را ترک کنید بلکه در مقابل تهدید و فشار منحرفان و زیاده خواهان به درستی کار خود اطمینان بیشتری پیدا کنید.

وی تاکید کرد: بزرگترین افتخار انسان در زندگی قرار گرفتن در جبهه حق و قدم برداشتن در مسیر ولایت است و این سرمایه بزرگ معنوی در زندگی را قدر بدانید.

تولیت مدرسه علمیه روحیه با بیان این که انسان در زندگی خود تکلیف مدار است، تصریح کرد: انسان هم در عرصه فردی و هم در عرصه اجتماعی باید تکلیف مدارانه رفتار کند و از این رو شکست ظاهری برای انسان مومن و مخلص جبهه حق معنا ندارد.

وی با تاکید بر شناسایی نقاط کور و چالش های امر نظارت از سوی مجموعه نهاد شورای نگهبان، گفت: در صورت وجود نظارت دقیق و قاطع بسیاری از تخلف های انتخابات کاهش پیدا می کند و باید رد این عرصه نیروهای هوشیار و هوشمند که دارای بصیرت سیاسی و دانش علمی کماسب هستند، در امر نظارت مورد استفاده قرار گیرند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی با بیان این مطلب که وجود تخلف در انتخابات به هیچ وجه قابل قبول برای نظام اسلامی ما نیست، خاطرنشان کرد: در فرصت بعد از انتخابات نسبت به شناسایی تخلف های انتخاباتی و ضعف ها در این حوزه اقدام کنید تا جلوی این فسادها گرفته شود.

وی ادامه داد: برخی از افراد فرصت طلب و منافع گر به دنبال بازار آشفته ای در انتخابات هستند، تا با عبور از قانون و اخلاق به منافع سیاسی و مالی برای خود و اطرافیان با رسیدن به پلکان قدرت دست یابند./۲۰۲/۱۳۱۳/ب۱

ارسال نظرات