۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۵۱۲۲۰۲
آیت الله شب زنده دار:

شورای نگهبان جلو نفوذی ها را مي‌گيرد

عضو فقهای شورای نگهبان گفت: دشمنان اسلام و انقلاب همت گماشته اند كه به هر وجهي نفوذ كنند، اما دست شوراي نگهبان از ابزارهايي كه بتواند از جمهوريت، احكام اسلام و قوانين مملكت دفاع كند و جلو نفوذي‌ها را بگيرد خالي نيست.
آیت الله شب زنده دار

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله مهدی شب زنده دار عضو فقهای شوراي نگهبان با اشاره به سالروز تأسیس این شورا گفت: مسئله نفوذ بسيار پراهميت است؛ دشمنان اسلام و انقلاب همت بر آن گماشته اند كه به هر وجهي نفوذ كنند، اما دست شوراي نگهبان از ابزارهايي كه بتواند از جمهوريت، احكام اسلام و قوانين مملكت دفاع كند و جلو نفوذي‌ها را بگيرد خالي نيست.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار داشت: مراكز چهارگانه‌اي كه در قانون براي ما تعيين شده است مي‌توانند تشخيص دهند كه آيا نفوذي وجود دارد يا خير.

وي افزود: تحقيقات محلي شوراي نگهبان نيز در اين زمينه تاثيرگذار است و قانون هم در اين باره وجود دارد.

آيت الله شب زنده دار تاكيد كرد: علاوه بر اينها، حرف‌ها و استنباط هايي كه اعضاي شوراي نگهبان از مجموع شواهد و قراين مي‌توانند داشته باشند در حد امكان اين توجه را مي‌دهند كه جلو نفوذي‌ها گرفته شود و با توكل به خدا چنين چيزي نخواهد بود.

وي همچنين با اشاره به نقش مهم شوراي نگهبان در پاسداري از شرع و قوانين و آراء مردم گفت: استمرار انقلاب وابسته به جايي است كه براي جلوگيري از ورود نامحرمان فيلتر است، چه در قوانين و چه در افرادي كه خداي ناكرده نفوذي باشند./۱۳۲۳/ ۱۰۲/ص

ارسال نظرات