۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۵۱۵۸۳۰
امام جمعه سپیددشت:

بصیرت بخشی در مقابله با آسیب های اجتماعی مؤثر است

امام جمعه سپیددشت با تأکید بر ضرورت توجه به مناطق محروم و بصیرت بخشی در این مناطق، گفت: با فراهم کردن امکانات لازم باید زمینه حضور ائمه جماعات و مبلغان را در این مناطق فراهم ساخت و با تبلیغ به موقع جلوی رواج آسیب های اجتماعی گرفته شود.
تبلیغ بصیرت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام ابراهیم خاص امیری، امام جمعه سپید دشت، ظهر امروز در دیدار با مدیر کل اوقاف لرستان مسجد را سنگر دانست و گفت: این سنگر امن ترین مکان برای تربیت نسل جوان و مقابله با آسیب های اجتماعی است.

وی با اشاره به سخنان امام راحل که بر اهمیت حضور فعال در مساجد تأکید داشته اند، بیان داشت: این حضور بصیرت بخش بوده و اثرات فراوانی در جامعه در پی خواهد داشت.

حجت الاسلام خاص امیری با اشاره به تلاش دشمن برای کمرنگ کردن ارزشها بین جوانان و سست کردن پایه های اعتقادی آنان افزود: حضور جوانان در مساجد خنثی کننده این نوع دسیسه های دشمن است.

وی یادآور شد: ائمه جماعات و مبلغان با حضور در مساجد و تبیین ارزشها در جهت نهادینه سازی ارزشهای دینی در جامعه فعالیت دارند.

امام جمعه سپید دشت ابراز امیدواری کرد که با فراهم ساختن شرایط لازم و ساخت مساجد در همه مناطق روستایی در جهت بصیرت بخشی به مناطق محروم اقدامات شایسته ای صورت گیرد.

حجت الاسلام خاص امیری در ادامه توضیحاتی از وضعیت مساجد شهر سپیددشت ارائه نمود و خواستار اختصاص اعتبارات بیشتری به مساجد شد.

وی با تأکید بر ضرورت توجه بیشتر به مساجد به ویژه مسجد شهرستان سپیددشت اظهار داشت: با توجه به وضعیت معیشتی مردم این شهر که بیشتر کشاورز هستند، لازم است مسؤولان مساجد این شهر را مورد توجه قرار دهند.

امام جمعه سپیددشت در پایان از فعالیت های اوقاف لرستان در زمینه مساجد تقدیر کرد و گفت: اوقاف لرستان در چند سال اخیر در زمینه مسجد سازی و کمک به مساجد این شهر گام های بلندی برداشته است امید است این اقدامات استمرار داشته باشند./9459/پ202/ب1

ارسال نظرات