۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۵۲۲۵۳۰
همزمان با چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم؛

۱۷ محفل انس با قرآن کریم در شهرهای آذربایجان غربی برگزار می شود

معاون مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: همزمان با چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ۱۷ محفل انس با قرآن کریم در شهرستان های استان آذربایجان غربی برگزار می شود.
حجت الاسلام مقنی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام علی مقنی ظهر امروز در جمع خبرنگاران به برگزاری چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم در ارومیه اشاره کرد و افزود: در راستای بهره مندی مردم شهرهای مختلف استان آذرابیجان غربی از فضای معنوی مسابقات قرآن کریم، برگزاری محافل انس با قرآن کریم برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به برگزاری محفل انس با قرآن کریم در 14 شهرستان، خاطرنشان کرد: مردم شهرستان های بوکان، مهاباد، نقده، ارومیه، شاهین دژ، تکاب، چایپاره، شوط و خوی میزبان محافل انس با قرآن کریم هستند.

حجت الاسلام مقنی خاطرنشان کرد:  احمدی وفا، حامد ولی زاده و وحید وکیلی از قاریان بین المللی با همراهی چهار گروه مدیحه سرایی در محافل انس با قرآن کریم تلاوت خواهند کرد.

وی افزود: سه محفل انس با قرآن کریم نیز باویژه بانوان در ارومیه برگزار می شود.

معاون مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه به کتاب «ارومیه»  اشاره و اظهار کرد: در این کتاب به شناساندن ظرفیت های استان آذربایجان غربی به عنوان میزبان چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم پرداخته شده است که در اختیار هزار نخبه و متسابق قرانی قرار می گیرد.
حجت الاسلام مقنی افزود: معرفی نخبگان قرآنی استان اذربایجان غربی و نیز جایگاه استان در قبل و بعد از دوران دفاع مقدس در کتاب «ارومیه» آمده است.
وی گفت: کتابی با عنوان «ایران» برای متسابقین سی و پنجمین دوره مسابقات بین المللی به 3 زبان در حال تدوین و انتشار است.
معاون مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه تصریح کرد:شهر ارومیه از ظرفیت قرآنی بالقوه ای برخوردار است که این ظرفیت ها باید به نحو احسن شناسایی و بهره برداری شود./۹۳۶/پ
۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات