۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰
کد خبر: ۵۲۶۱۲۰
با حضور ۳۵ طلبه نو ورود؛

سال تحصیلی جدید حوزه علمیه خواهران کوهدشت آغاز شد

مدیر مدرسه علمیه خواهران کوهدشت با اشاره به پذیرش ۳۵ طلبه جدیدالورود در مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) کوهدشت، گفت: امروز این افراد سال تحصیلی خود را در کنار دیگر طلاب این مدرسه آغاز کردند.
طلاب خواهر

سمیه امرایی، مدیر مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) کوهدشت، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: امروز 25 شهریور ماه جاری همزمان با سراسر کشور سال تحصیلی جدید در حوزه خواهران کوهدشت نیز آغاز شد.

وی افزود: امروز 110 طلبه خواهر در سطح دو سال تحصیلی جدید را آغاز کردند و طلاب نو ورود نیز در کنار این طلاب مشغول به تحصیل در حوزه شدند.

مدیر مدرسه علمیه خواهران کوهدشت با اشاره به اینکه طلاب نو ورود این مدرسه علمیه 35 نفر هستند، خاطرنشان کرد: بر اساس ظرفیت حوزه و سطح توانمندی داوطلبان از بین شرکت کنندگان این افراد پذیرفته شدند.

وی یادآور شد: سال تحصیلی جدید با حضور و فعالیت 12 نفر از اساتید حوزه در مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) کوهدشت آغاز شد.

امرایی ابراز امیدواری کرد که در سایه تلاش و پشتکار اساتید و طلاب شاهد رشد و شکوفایی تحصیلی طلاب حوزه خواهران کوهدشت باشیم.

وی با اشاره به استقبال داوطلبان و بانوان جوان برای تحصیل در حوزه اظهار داشت: امید است با فراهم کردن شرایط لازم در سال های آینده شاهد پذیرش علاقه مندان بیشتری در حوزه باشیم.

مدیر مدرسه علمیه خواهران کوهدشت تحصیل در حوزه را مغتنم دانست و گفت: امید است طلاب جدیدالورود ما با الگو گرفتن از دیگر طلبه های حوزه در جهت ارتقا اخلاق و معنویت و کسب علم تلاش کنند.

وی خاطرنشان کرد: حضور به موقع در کلاس درس، عدم غیبت کردن، گوش دادن به حرف اساتید، تحقیق و پژوهش و مباحثه لازمه موفقیت طلاب است و نباید از آن غافل شوند./9459/ت302/ب1

ارسال نظرات