۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۵۲۶۴۳۱
آیت الله علما:

مردم باید آثار پرداخت زکات را در جامعه ببینند

آیت الله علما با اشاره به اینکه مردم باید آثار پرداخت زکات را در جامعه ببینند، گفت: باید مردم را با برکات پرداخت زکات آشنا کرد زیرا برکات دنیوی و اخروی پرداخت زکات فراوان و بی نظیر است.
شورای زکات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در جلسه شورای زکات استان کرمانشاه ابراز داشت: پرداخت زکات فریضه الهی بوده و توجه به این فریضه زمینه ریشه کن ساختن فقر را فراهم می کند.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: احیای فریضه زکات موجب رسیدگی به وضعیت معیشتی و زندگی نیازمندان و فقرای جامعه شده و وضعیت زندگی آنها را بهبود می بخشد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: توجه به فریضه زکات، فقر را از کشور دور کرده و فقرای جامعه نیز از وضعیت مطلوب زندگی برخوردار می شوند.

آیت الله علما بیان داشت: پرداخت زکات موجب می شود مشکلات افراد برای تشکیل خانواده و ازدواج برطرف شده و بستر تشکیل خانواده برای بسیاری از جوانان که اکنون توان تأمین زندگی مشترک را ندارند، فراهم می شود.

وی در ادامه اظهار داشت: باید مردم را با برکات پرداخت زکات آشنا کرد زیرا برکات دنیوی و اخروی پرداخت زکات فراوان و بی نظیر است.

امام جمعه کرمانشاه یادآور شد: مردم باید آثار پرداخت زکات را در جامعه ببینند زیرا مشاهده این تغییرات آنها را برای پرداخت زکات ترغیب خواهد کرد./8571/پ202/ب1

ارسال نظرات