۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۵۳۳۶۵۸
نماینده ولی فقیه در ایلام:

فعالیت های سازمان پدافند غیرعامل گسترش یابد

نماینده ولی فقیه در ایلام گفت: فعالیت های سازمان پدافند غیر عامل باید گسترش یابد؛ زیرا سبب ایجاد اعتماد و اطمینان بالای زیر ساختی خواهد شد.
لطفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، امروز در دیدار با اعضای ستاد پدافند غیر عامل استان ایلام اظهار داشت: پدافند غیر عامل نقش مهم و اساسی در مدیریت بحران ها دارد.

وی افزود: با توجه به شرایط استراتژیک کشورمان و نیز فراگیری در معرض انواع بحران ها و سوانح طبیعی ضرورت ایجاد ایجاد آمادگی پیش از بحران و مدیریت مناسب در زمان وقوع بحران بسیار حائز اهمیت است.

امام جمعه ایلام خاطر نشان کرد: پدافند که عبارت است از مجموعه اقدامات غیر مسلحانه ای که موجب افزایش بازدارندگی و کاهش آسیب پذیری و تداوم فعالیت های ارتقای پایداری ملی است که امروز تبدیل به یکی از نیازهای مهم کشور شده است.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی ابراز داشت: فعالیت های سازمان پدافند غیر عامل باید گسترش یابد زیرا که سبب ایجاد اعتماد و اطمینان بالای زیر ساختی خواهد شد.

وی اضافه کرد: استان ایلام نیز یکی از موقعیت هایی است که دو سال پیش دچار سیل شد که خسارتهای سنگینی به اماکن دولتی و شخصی وارد ساخت.

نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: همین مساله اربعین که هرسال قدمگاه عاشقان اهل بیت(ع) است باید سبب شود که سازمان پدافند غیرعامل دقت و اهمیت ویژه ای نسبت به استان ایلام قائل شود./۸۷۹/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات