۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۵۳۵۳۷۳
آیت‌الله مهمان‌نواز:

زمینه‌سازی برای ارتباط بیشتر نوجوانان با مساجد ضروری است

نماینده چهار دوره مجلس خبرگان رهبری با اشاره به هجمه‌های دشمنان علیه نسل جدید جامعه اسلامی، گفت: در مقابل این هجمه‌ها زمینه‌سازی بهتر برای ارتباط بیشتر جوانان و نوجوانان با مساجد ضروری است.
آیت الله مهمان نواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز، نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، امروز در دیدار شماری از مسؤولان استانی، اظهار کرد: دشمنان از تمام ابزارها و روش‌های موجود برای دور کردن جوانان و نوجوانان و نسل‌های جدید جامعه از اسلام و انقلاب استفاده می‌کنند.

وی با تأکید بر لزوم هوشیاری و فعالیت بیشتر مسؤولان و متولیان در برابر نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان، خاطرنشان کرد: در مقابل این هجمه‌ها زمینه‌سازی بهتر برای ارتباط بیشتر جوانان و نوجوانان با مساجد ضروری است.

آیت‌الله مهمان‌نواز با بیان اینکه فراهم کردن زمینه ارتباط دانش آموزان با مساجد از اهمیت بسزایی برخوردار است، اضافه کرد: در بین دانش آموزان کسانی هستند که زمینه حضور در مسجد و فعالیت فرهنگی را دارند؛ اما این مهم نیازمند آن است که از سوی روحانی و هیئت امنا تشویق و ترغیب شوند و به آنها مسؤولیت داده شود.

وی با اشاره به اینکه شخصیت افراد میان‌سال و مسن شکل گرفته و تغییر در اندیشه آنها کار سختی است، خاطرنشان کرد: باید زمینه حضور هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان را در مساجد فراهم آوریم؛ چراکه اگر نوجوان با مسجد ارتباط داشته باشد هم رونق برنامه‌های فرهنگی در طول سال بیشتر است وهم از آسیب‌های اجتماعی دور می‌شوند./9314/پ202/ب1

ارسال نظرات