۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۹
کد خبر: ۵۳۵۴۸۶
رییس کمیته امنیتی وانتظامی ستاد اربعین کشور:

زائران اربعین بدون داشتن روادید قانونی حق خروج از مرزها را ندارند

رییس کمیته امنیتی وانتظامی ستاد مرکزی اربعین کشور از زائران اربعین حسینی خواست که بدون داشتن روادید قانونی به مرزها مراجعه نکنند.
سردار فتحی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سردار سرتیپ محسن فتحی، رییس کمیته امنیتی و انتظامی ستاد مرکزی اربعین حسینی امروز 7 آبان از مرز بین المللی شلمچه و روند تردد زائران حسینی، بازدید کرد.

رییس کمیته امنیتی و انتظامی ستاد مرکزی اربعین حسینی ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) در جمع برخی از رسانه ها و حاضرین در مرز شلمچه، اظهار داشت: همکاران ما در مواقع و زمان های مختلف اعلام کردند که هیچ زائری بدون روادید قانونی نمی تواند وارد کشور عراق شود، بنده هم اعلام می کنم که زائران و عاشقان سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) بدون داشتن مدارک و روادید قانونی، به هیچ وجه امکان خروج آنان از مرز نیست.

 این مقام مسؤول در ادامه بیان داشت: از زائران محترم و محبان حسین بن علی(ع) انتظار داریم که با نیروهای امنیتی همکاری کنند و با داشتن روادید قانونی خروج خود را از مرز بدون دغدغه ای عملی کنند.

سردار فتحی زاده تصریح کرد: به طور قطع در روزهای آتی میزان جمعیت حاضر در مرز بین المللی شلمچه بیش از پیش خواهد شد؛ لذا همکاران نیروی انتظامی و مرزبانی استان خوزستان بایستی آمادگی کاملی برای میزبانی از زائران  حسینی و محبان امام حسین(ع) داشته باشند تا اربعین امسال را با آرامش و امنیت کاملی پشت سر بگذاریم.

وی با اشاره به زائران حسینی که با خودروهای شخصی قصد ورود به مرز را دارند، ابراز داشت: رانندگان و زائران محترم به طور حتم خودروهای خود را در پارکینگ‌های مجاز و تعیین شده برای آنان پارک کنند تا دچار مشکل نشوند.

رییس کمیته امنیتی و انتظامی ستاد اربعین کشور افزود: از رانندگان و زائران به دلیل ازدحامی که در روزهای آینده ایجاد خواهد شد، انتظار داریم در  هنگام رانندگی حوصله و صبر داشته باشند تا مشکلی پیش نیاید.

سردار فتحی زاده در پایان با اشاره به مرز خسروی بیان داشت: هیچ مشکلی از جانب کشور جمهوری اسلامی ایران برای تردد در این مرز وجود ندارد؛ مراحل لازم صورت گرفته و منتظر اعلام آمادگی از سوی طرف عراقی و این کشور هستیم./9453/پ۲۰۳/ب۲

ارسال نظرات