۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۵۳۵۹۶۳
مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات مازندران:

۱۳ آبان تجلی استقلال خواهی ملت ایران در برابر نظام سلطه است

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که يوم‌الله ۱۳ آبان، تحولي بنيادي در حركت استقلال ‌طلبانه ملت ايران اسلامی بود، گفت: این روز تاریخی و ارزشمند در حقیقت تجلی ایمان، اراده و شجاعت جوانان انقلابی ایران اسلامی در حراست از آرمان های انقلاب اسلامی بود.
امام جمعه موقت ساری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام یوسف یوسف پور، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران امروز در نشست هماهنگی یوم الله سیزدهم آبان ماه گفت: 13 آبان براي اينكه حامل سه رخداد مهم و اساسي تـبـعـيــد حـضــرت امـام‌خمينـي(ره) بـه جرم دفاع از شرف و اسـتـقـلال ايـــران، قـتـــل عــام دانـش‌آمـوزان در 13 آبـان سال 57 و تسخير لانه‌جاسوسي آمريكا در 13 آبان سال 58 بوده كه منجر به پيروزي، تثبيت و تداوم انقلاب اسلامي شد بنابراين از اهميت و جايگاه ويژه‌اي برخوردار است.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود با بیان این که روحیه استکبار ستیزی ملت ایران هیچ گاه تغییر نخواهد کرد، افزود: مبارزه با ظلم و استکبار جزء اصول تغییر ناپذیر انقلاب اسلامی ایران است.

امام جمعه موقت ساری با تأکید براین که سیزدهم آبان ماه سال 58، تجلی عزت و اقتدار جوانان انقلابی ایران اسلامی در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی بود، خاطرنشان کرد: دانشجویان پیرو خط امام یک بار برای همیشه دستان پلید و شیطانی آمریکایی ها را از این کشور کوتاه کردند.

حجت الاسلام یوسف پور با اشاره به این که آن اقدام ارزشمند و تحسین برانگیز جوانان انقلابی کشورمان ابهت آمریکایی ها را در جهان شکست، تصریح کرد: تسخیر لانه جاسوسی مشت محکمی بر دهان کشوری که سال ها در این کشور دخالت و توطئه افکنی می کرد.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که تسخیر لانه جاسوسی آن هم یک سال پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران اقدام ارزشمندی از سوی جوانان انقلابی و پیرو خط امام بود، خاطرنشان کرد: آن حماسه ماندگار موجب تقویت و استحکام پایه های انقلاب اسلامی شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که مبارزه با استکبار جهانی مهم ترین راهبرد و استراتژی امام خمینی(ره) در آغاز مبارزات نهضت انقلاب بود، تصریح کرد: این راهبرد مهم تا آخرین لحظه از عمر با برکت امام راحل با قدرت ادامه داشت و امروز نیز خلف صالح ایشان آن پرچم را بر دست گرفته و پیش می برد.

حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که دشمنی آمریکایی ها با ملت ایران ریشه در تاریخ دارد، خاطرنشان کرد: دولتمردان آمریکایی تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی نیز هیچ گاه اجازه نمی دادند کشور در عرصه ای به خودکفایی برسد و همواره تلاش می کردند تا ملت ایران را وابسته خود نگه دارند.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران موجب قطع دستان شیطانی آمریکایی ها از امور و منابع کشورمان شد، تصریح کرد: تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی هزاران مستشار آمریکایی در این کشور حضور داشتند و در امور مختلف داخلی اظهار نظر و دخالت می کردند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی همه نقشه ها و توطئه های خباثت آلود آمریکایی ها در داخل کشور و همچنین منطقه خاورمیانه را با شکست مواجه کرد، خاطرنشان کرد: انقلاب ملت ایران علیه رژیم طاغوت موجب بیداری و هوشیاری دیگر ملت های منطقه نیز شد و همین مسأله منافع آمریکایی ها را تهدید می کرد.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به این که آمریکایی ها هر چه در توان داشتند برای براندازی انقلاب اسلامی به کار گرفتند، تصریح کرد: تهدید، تحریم، ترور و جنگ نظامی نیز از دیگر اقدامات آمریکایی ها برای ایجاد بحران برای جمهوری اسلامی بود.

حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که همه توطئه های آمریکایی ها در چهار دهه اخیر با شکست مواجه شد، بیان داشت: جمهوری اسلامی ایران علیرغم چند دهه تحریم، اما هر روز به پیشرفت های بسیاری دست یافت و در این میان آمریکایی ها هر روز جایگاه بین المللی خود را از دست دادند و منزوی تر شدند.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که آمریکایی ها که خود ابرقدرت جهان می پنداشتند در برابر جمهوری اسلامی ایران همواره شکست خوردند، خاطرنشان کرد: حماسه 13 آبان سال 58 در عرصه بین الملل برای آمریکایی ها بسیار سنگین بود و موجب تضعیف جایگاه این کشور در جهان شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که عظمت حماسه سیزدهم آبان ماه هر روز بیشتر نمایان می شود، تصریح کرد: با توجه یه اقدامات ضد ایرانی دولتمردان آمریکایی به طور حتم ملت بزرگ ایران به ویژه دانشجویان و دانش آموزان امسال نیز در راهپیمایی ضد استکباری سیزدهم آبان ماه حضوری کوبنده خواهند داشت.

امام جمعه موقت ساری با بیان این که نسل امروز جامعه نیز همچون نسل نخست انقلاب اسلامی پرچم دار مبارزه با استکبار هستند، خاطرنشان کرد: نسل امروز جامعه همان هایی هستند که برای دفاع از حرم آل الله به جنگ با گروه های تروریست تکفیری مورد حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی می روند و برای حفظ اسلام و انقلاب خون خود را تقدیم می کنند.

حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که خوشبختانه امروز به برکت انقلاب اسلامی شاهد جهانی شدن فرهنگ استکبار ستیزی در سایر نقاط جهان هستیم، تصریح کرد: تلاش آمریکایی ها برای انزوای انقلاب اسلامی و جلوگیری از گسترش آرمان ها و ارزش های آن بی فایده بوده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت های آزادی خواه جهان امروز با بهره گیری از گفتمان انقلاب اسلامی در برابر زیاده خواهی های آمریکای جنایت کار ایستاده اند، خاطرنشان کرد: گفتمان اصیل این انقلاب الهی امروز مرزهای جغرفیایی را طی کرده و در قلوب ملت های جهان جای گرفته است.

مسؤول شورای هماهنگی مازندران با بیان این که مرگ بر آمریکا تنها شعار ملت ایران نیست و دیگر کشورهای جهانی نیز به گوش می رسد، بیان داشت: آمریکا امروز از این که شعار مرگ بر آمریکا به شعار محوری دیگر کشورهای جهان نیز تبدیل شده بسیار عصبانی و هراسان است.

وی با بیان این که يوم‌الله 13 آبان، تحولي بنيادي در حركت استقلال ‌طلبانه ملت ايران اسلامی بود، خاطرنشان کرد: این روز تاریخی و ارزشمند در حقیقت تجلی ایمان، اراده و شجاعت جوانان انقلابی ایران اسلامی در حراست از آرمان های انقلاب اسلامی بود./۹۵۰/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات