۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵
کد خبر: ۵۳۶۲۹۹

پیام آیت الله صافی گلپایگانی به اوّلین مسابقات قرآن و تواشیح کارگران کشور

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی پیامی به اوّلین مسابقات قرآن و تواشیح کارگران کشور صادر کردند.
آیت الله صافی گلپایگانی

به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی یکی از مراجع تقلید جهان تشیع پیامی را به  اوّلین مسابقات قرآن و تواشیح کارگران کشور صادر کردند.

متن پیام به این شرح است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ وَ الصَّلَاةُ وَ السَّلَامُ عَلَى أَشْرَفِ  الأنبِیَاءِ  و المُرسَلینَ  أَبِی الْقَاسِمِ مُحَمَّدٍ  و عَلَی آله الطَّیِّبِینَ سِیَّمَا  بَقیَّهِ الله فِی الأرَضین.

قال الله الحکيم: «إِنَّ هَذَا الْقُرْآَنَ يَهْدِي لِلَّتِي هِيَ أَقْوَمُ»

السلام عليکم و رحمة الله

بسيار خوشحالم خانواده های محترم کارگران عزيز - که قشر زحمتکش و باايمان و شريف کشور می باشند و حقوق زيادی بر مردم و حکومت دارند؛ اين همايش با عظمت و مقدّس را برگزار می کنند، همايشی که در آن از قرآن کريم، کتاب بزرگ هدايت انسان ها در طول تاريخ، و بزرگترين معجزه جاودان الهی استفاده می شود، و مسابقات قرآنی حفظ و قرائت قرآن کريم در آن برگزار می گردد.

اينجانب به تمامی عزيزان کارگر در سراسر کشور اسلامی عرض ادب و احترام دارم که با پيروی از قرآن کريم و عترت نبوی صلّي الله عليه و آله، راه صحيح و نجات‌بخش را برای خود انتخاب نموده اند، و به جهانيان اعلام می کنند که قرآن کريم و معارف نورانی اهل بيت عليهم‌السلام سرلوحه زندگی ما و الگو برای رسيدن به کمال و راه سعادت و خوشبختی می باشد.

امروز جامعه ما متأسفانه با مشکلات زيادی روبرو شده، و اخلاق انسانی و اسلامی کمرنگ گشته است، شايد بتوان گفت: يکی از عوامل آن دوری از قرآن کريم و عمل نکردن به دستورات شرع مقدس می باشد که قرآن می فرمايد:

«وَمَنْ أَعْرَضَ عَنْ ذِكْرِي فَإِنَّ لَهُ مَعِيشَةً ضَنْكًا» سوره طه، آیه ۱۲۴

اگر همه مردم بخصوص مسئولين کشور و کسانی که بيت المال مسلمانان در دست آنان می باشد با عدالت اجتماعی و دوری از منافع حزبی و جناحی فقط برای رضای خداوند متعال و خدمت به همه مردم شريف کشور قدم بردارند، و خدا را در همه کارها ناظر بدانند، مشکلات برطرف می گردد. جامعه بايد قرآنی شده و دل ها به نور قرآن روشن گردد.

در پايان از خداوند متعال مسئلت دارم که عنايات حضرت وليّ عصر عجل الله تعالي فرجه الشريف شامل همه بخصوص شما قشر عزيز کارگر باشد، و در همه احوال موفق و مؤيد باشيد.

لطف الله صافی
۱۲  صفر المظفر ۱۴۳۹ هـ.ق

/۹۰۷/۱۰۳/ح

ارسال نظرات