۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۵۳۶۳۱۹
امام جمعه موقت خرم آباد:

۱۳ آبان موعد اعتراض به عهدشکنی آمریکا است

امام جمعه موقت خرم آباد با اشاره به زورگویی آمریکا و عهدشکنی آنها در زمینه های مختلف گفت: ۱۳ آبان روز اعتراض به این عهدشکنی ها است.
امام جمعه موقت خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام قاسم متقی نیا، امام جمعه موقت خرم آباد، در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: اربعین موجب زنده نگه داشتن یاد حقیقت و خاطره شهادت دربرابر دشمنان می شود.

وی زیارت اربعین را از نشانه های مؤمن خواند و افزود: زائر اربعین صاحب شفاعت است، زائرین امام حسین(ع) در روز قیامت نخستین گروهی هستند که وارد بهشت می شوند.

امام جمعه موقت خرم آباد با بیان اینکه ایستادگی در مقابل تمام دنیا پوشالی استکبار کاری حسینی است، خاطرنشان کرد: تردید نکردن و ایستادگی در مقابل مستکبران در اربعین و عاشورا است که باید از آن درس گرفت.

13 آبان روز اعتراض به همسو بودن آمریکا با داعش است

حجت الاسلام متقی نیا در ادامه با گرامی داشت یوم الله 13 آبان ماه روز دانش آموز اظهار داشت: 13 آبان روز اعتراض به همسو بودن آمریکا با تروریست های داعش است.

ایستادگی راه مقابله با توطئه های استکبار است

امام جمعه موقت خرم آباد با اشاره به اینکه خصومت آمریکا به دلیل موفقیت‌های ایران در عرصه های مختلف است، ادامه داد: این موفقیت موجب عصبانی دشمنان است.

وی با بیان اینکه کوتاه آمدن در مقابل آمریکایی ها موجب گستاخی آنان می شود، اظهار داشت: راه مقابله با استکبار جهانی ایستادگی است که خنثی کننده توطئه های آنان است.

فرهنگ خرید محصولات ایرانی تبیین شود

حجت الاسلام متقی نیا با تأکید بر ضرورت اصلاح الگوی مصرف بین خانواده های ایرانی گفت: اصلاح الگوی مصرف و صرفه جویی از سوی خانواده‌ها و مسؤولان در فرهنگ عمومی از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

وی اظهار داشت: برای تبیین فرهنگ خرید محصولات ایرانی باید فرهنگ سازی شود و کیفیت محصولات تولید شده افزایش یابد و در این راستا نیازمند همت مضاعف در کیفیت محصولات، توجه به قانون و قانون مداری است.

امام جمعه موقت خرم آباد با تأکید براینکه مسؤولان باید خود را صرف خدمت به مردم کنند، اظهار داشت: تبارگرایی سیاسی و باند بازی قابل پذیرش نیست و مسؤولان نباید ضد فرهنگ ارزشی و ضد فرهنگ عمومی اقدام کنند./9459/پ۲۰۱/ب۲

ارسال نظرات