۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۵۳۶۳۲۴
آیت الله علما:

۱۳ آبان یادآور جنایات آمریکا علیه ایران است

آیت الله علما با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا از سوی دانشجویان گفت: ۱۳ آبان یادآور خوی شیطانی و چهره مستکبر و زورگوی آمریکا است که همواره با ترفندهای مختلف درصدد سقوط انقلاب اسلامی بوده است.
آیت الله مصطفی علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به وقایع مختلف تاریخ انقلاب ابراز داشت: در رویدادها و وقایع مختلف انقلاب اسلامی همواره ردپای آمریکا مشهود بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: خوی شیطانی آمریکا همواره بزرگترین جنایات را در تمام جهان ایجاد کرده و انقلاب اسلامی کانون جنایات و هجمه های آمریکا است.

امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: استکبار جهانی در راس آن آمریکای جنایتکار هیچگاه قابل اعتماد نبوده و به زورگویی خود در مناطق مسلمان نشین ادامه می دهد.

وی در ادامه افزود: ملت انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی همواره با تمام توان از آرمانهای امام راحل و شهدا پاسداری می کنند و اجازه شیطنت به آمریکا را نخواهند داد.

آیت الله علما در ادامه با اشاره به فرارسیدن 13 آبان بیان داشت: 13 آبان یادآور خوی شیطانی و چهره مستکبر و زورگوی آمریکا است که همواره با ترفندهای مختلف درصدد سقوط انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه اظهار داشت: ملت ایران به رهبری امام خمینی (ره) یکپارچه در برابر آمریکا ایستادند و اجازه تسلط آنها بر انقلاب اسلامی را ندادند.

امام جمعه کرمانشاه عنوان داشت: 13 آبان بزرگترین شکست آمریکا در برابر دانش آموزان و دانشجویان بوده و در این روز برگ زرین دیگری بر تاریخ انقلاب اسلامی افزوده شد.

وی ملت ایران را غیور و انقلابی دانست و گفت: ملت ایران همواره با تبعیت از رهبری آگاه و فرزانه در برابر دشمنانش سینه سپر کرده و هیچگاه در برابر زورگویی و فشار آمریکا و متحدانش قد خم نخواهند کرد./8571/پ۲۰۱/ب۲

ارسال نظرات