۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۵۳۶۵۰۲
نماینده شهرستان همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی:

برجام برای ملت ایران سندی باطل شده است

حاجی بابایی گفت: قبل و بعد از انقلاب آمریکا با ملت ایران دشمنی کرده است، دخالت آمریکایی ها در دوران پهلوی، کودتای طبس، کمک به صدام، جنگ تحمیلی ایران با عراق و تحریم های فعلی نشانه دشمنی های مداوم آمریکا با ملت ایران است.
حمید رضا حاجی بابایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حمید رضا حاجی بابایی نماینده شهرستان همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در مراسم 13 آبان در میدان اصلی همدان گفت: 13 آبان ماه روز مبارزه با استکبار جهانی است.

وی ادامه داد: مواضع خصمانه آمریکا از گذشته تاکنون بوده است، اتحاد و همگرایی ملت ایران همیشه استکبار جهانی و توطئه های آن ها را از بین برده است.

رییس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: قبل از انقلاب دولت ایران دست نشانده آمریکا در منطقه به شمار می رفت و هیچ استقلالی از خود نداشت و تمامی سیاست های داخلی و خارجی ایران به دست مستشاران آمریکایی انجام می شد.

وی در ادامه افزود: قوانینی همچون کاپیتولاسیون با همکاری دولت وقت سبب بر انگیخته شدن روحیه ایرانیان شد که ملت ایران با اتحاد به رهبری امام خمینی(ره) جلوی اقدام های آمریکا و دشمنان ایستادند.

حاجی بابایی گفت: هنوز خیابان های تهران خون شهدای انقلاب را فراموش نکرده است، چقدر از جوانان ایران اسلامی به خاک و خون کشیده شدند تا این انقلاب به ثمر بنشیند.

وی در ادامه افزود: قبل و بعد از انقلاب آمریکا با ملت ایران دشمنی کرده است، دخالت آمریکایی ها در دوران پهلوی، کودتای طبس، کمک به صدام در جنگ تحمیلی ایران با عراق و تحریم های فعلی نشانه از دشمنی های آمریکا با ملت ایران است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اکثر کشور های دنیا اعم از آلمان، فرانسه، انگلیس و در راس آنها آمریکای جنایت کار در جنگ تحمیلی به کشور عراق کمک می کردند.

وی در ادامه با اشاره به تحریم های فعلی افزود: امروز نیز دشمنی آمریکا با ایران به شکل تحریم است، ترامپ و اوباما مجریان سیاست های آمریکا هستند و با هم تفاوتی ندارند.

وی ادامه داد: آمریکا برای توان موشکی کشور ایران، ملت ایران را تحریم می کند و خود یکی از بزرگترین کشورهایی است که به تروریست هایی همچون دولت سعودی و داعش موشک می فروشد.

حاجی بابایی گفت: برجام برای کشور ایران سندی باطل شده است و ایران باید به سمت غنی سازی اورانیوم حرکت کند، آمریکا تا کنون 27 مورد برجام را زیر پا گذاشته است.

وی در پایان گفت: مسوولان باید به فکر عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی و رونق اقتصادی باشند، دشمنان با تحریم می خواهند ایران را تضعیف کنند و اگر دولت به فکر ایجاد اقتصاد مقاومتی و رونق اقتصادی نباشند در مسیر اهداف آمریکا قرار گرفته است./۹۷۹/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات