۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۶
کد خبر: ۵۴۰۰۹۱
معاون مجمع جهانی اهل بیت:

پیروزی جبهه مقاومت را مدیون عنایات اهل بیت هستیم

حجت الاسلام ایمانی به پیروزی های انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: این پیروزی ها را مدیون عنایات اهل بیت(ع) هستیم.
حجت الاسلام علیرضا ایمانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علیرضا ایمانی مقدم در جشن پیروزی جبهه مقاومت در مجتمع شهید آیت الله سعیدی قم با اشاره به اینکه اگر روحیه بسیجی در سوریه روی کار نمی آمد، پیروزی حاصل نمی شد، گفت: حشدالشعبی از بسیج الهام گرفته شده است و با روی کار آمدن این گروه ها پشت تکفیری های داعش بر زمین خورد.

معاون مجمع جهانی اهل بیت(ع) با اشاره به اینکه داعش مخفف «دولت اسلامی عراق و شام» استٰ اظهار داشت: مخفف انگلیسی این واژه «isis» است که اوباما در یک سخنرانی حدود 25 بار این واژه را بر زبان جاری کرد تا داعش را به عنوان چهره اسلام معرفی کرده و اسلام هراسی را ترویج کند.

وی ادامه داد: تبلیغات دشمنان اسلام تا جایی جلو رفت که کلمه شریف «الله اکبر»، خشن ترین کلمه شناخته می شود؛ آنان این کار را می کنند تا اسلام را وحشتناک جلوه داده و از گرایش افراد به آن جلوگیری کنند.

حجت‌الاسلام ایمانی خاطرنشان کرد: داعش می خواست با پیشروی ابتدا حزب الله را زمین گیر کند؛ داعش تا جایی جلو آمد که به «دیاله» که تا مرز ایران فاصله ای ندارد رسید و تجهیزات خود را مستقر کرد تا ایران را مورد هدف قرار دهد، اما با تدابیر رهبر معظم انقلاب در سوریه زمین گیر شدند و نتوانستند امنیت ایران را برهم زنند.

معاون مجمع جهانی اهل بیت(ع) افزود: هدف اصلی داعش حمله به ایران بود؛ آنوقت برخی افراد بی بصیرت قائل بودند که جنگ در سوریه با داعش ضرورتی نداشت.

وی با اشاره به اینکه داعش تمام شد، اما دیاثت سیاسی غربی ها تمام نشده است، ابراز داشت: تفکر داعش هنوز باقی مانده است و وظیفه ما این است که با کار فرهنگی سعی کنیم این تفکر را ریشه کن کنیم؛ دشمن داعش را به عنوان الگویی در برابر اسلام اصیل تشکیل داد تا افراد بدان جذب شوند؛ امروزه هر کجا داعش نابود می شود روسیه منافع اقتصادی خود را در آن محل پایه ریزی کرده و وهابیت هم اندیشه های خودش را در آنجا ترویج می دهد، آن وقت برخی افراد در ایران هنوز به دنبال برجام و درگیری های سیاسی هستند؛ جبهة النصرة برای سوریه  یک خطر جدی محسوب می شود.

حجت الاسلام ایمانی عنوان کرد: ما در جنگ با داعش 2 هزار شهید دادیم که دیگر هزاران هزار شهید در مرزهای خودمان ندهیم و با کم‌ترین هزینه امنیت ایران را حفظ کنیم.

معاون مجمع جهانی اهل بیت(ع) با بیان اینکه ابتدای تشکیل انقلاب برخی می پنداشتند امام راحل نیز اهل سازش با غرب است، اما خیالشان باطل بود، گفت: هنگامی که دشمن عزم راسخ امام خمینی(ره) را در زمینه حفظ انقلاب مشاهده کرد با کودتاهای متعدد خواست انقلاب را نابود کند، اما موفق نشد، برای همین تصمیم گرفت تا جلوی صدور انقلاب و پدیده بیداری اسلامی را بگیرد که با عنایات الهی در این زمینه هم ناکام ماند و شاهدیم که همگان با انقلاب اسلامی ایران آشنا شده اند.

وی با اشاره به جریان تشیع انگلیسی تصریح کرد: این گروه همیشه بر خلاف مبانی انقلاب اسلامی حرکت کرده اند و با کارهای نسنجیده خود همواره به اسلام ضربه وارد کرده اند؛ نمونه بارز یک حرکت مخالف با انقلاب اسلامی از سوی تشیع انگلیسی این است که امام راحل هفته وحدت اعلام کردند، اما این جریان بی بصیرت هفته برائت اعلام می کتند و سعی در اخلال وحدت میان شیعه و سنی دارند.

حجت الاسلام ایمانی به پیروزی های انقلاب اسلامی از ابتدا تا هم اکنون اشاره کرد و اظهار داشت: این پیروزی ها را مدیون عنایات اهل بیت(ع) هستیم؛ اگر عنایات حضرت زهرا(س) نبود، انقلاب اسلامی، جبهه مقاومت، حزب الله و غیره نمی توانستند پیروز شوند.

معاون مجمع جهانی اهل بیت(ع) با اشاره به اینکه راهپیمایی عظیم اربعین به آزادی بیت المقدس منجر خواهد شد، بیان کرد: وقتی نیروهای صدام خرمشهر را اشغال کردند، صدام اعلام کرد «اگر ایران بتواند خرمشهر را آزاد کند، کلید بصره را به آنها می دهم»؛ خرمشهر با عنایات الهی آزاد شد، اما صدام به وعده خودش عمل نکرد، ما هم نخواستیم او به وعده اش عمل کند، چراکه امام راحل که در آن زمان می دانستند روزی راهپیمایی اربعین به جمعیتی 20 میلیونی خواهد رسید فرمودند «راه اصلی بیت المقدس است، اما از راه کربلا می گذرد».

وی با اشاره به ناامنی های موجود در مصر عنوان داشت: این ناامنی ها برای این است که تفکرات شیعه به مناطق اشغالی توسط اسرائیل نرسد، چون اگر تفکرات شیعی به آن مناطق برسد به یقین اسرائیل نیز نابود خواهد شد.

حجت الاسلام ایمانی تصریح کرد: سران داعش در سوریه به وسیله نیروهای آمریکایی نجات داده شدند و گریختند و هم اکنون باقی مانده داعش که در نخلستان ها و دهکده های اطراف پراکنده شده اند توسط نیروهای جبهه مقاومت در حال پاکسازی هستند.

معاون مجمع جهانی اهل بیت(ع) در پایان یادآور شد: سردار حاج قاسم سلیمانی نقش ویژه ای در این جنگ ایفا کرد و در بیشتر درگیری ها حضور فیزیکی داشت و جان برکف برای جبهه اسلام جنگید./841/ ۲۰۱/ص

ارسال نظرات