۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶
کد خبر: ۵۴۴۷۴۸
امام جمعه بیروت مطرح کرد؛

اتفاق رسالت‎های آسمانی بر ایستادگی در برابر ظلم صهیونیست‎ها

امام جمعه بیروت گفت: همه رسالت‎های آسمانی بر ایستادگی در برابر ظلم صهیونیست‎ها اتفاق دارند.
سید علی فضل الله امام جمعه بیروت

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید علی فضل الله امام جمعه بیروت در پیامی به مناسبت میلاد حضرت عیسی مسیح(ع) تصریح کرد که اسلام تکامل رسالت پیامبرانی است که پیش از حضرت محمد(ص) آمده اند و رسالت آسمانی بر اساس پیشرفت بشریت تکمیل شده است.

در این پیام آمده است: هنگامی که از حضرت عیسی(ع) یاد می کنیم به ارزش های بزرگی رسالتی می پردازیم که مفاهیم آن همانند مفاهیم دین اسلام است. همه پیامبران برای ابلاغ وحی الهی آمده و جوهره دعوت آنان نیز آزادی انسان از بندگی غیرخداوند به شمار می آید.

وی افزود: رسالت های آسمانی برای تحقق عدالت همگانی به مردم هدیه داده شده و همه آنها برای تعمیق رسالت قبلی و تصحیح آنچه منحرف شده است، آمده اند. 

حجت الاسلام فضل الله جشن میلاد حضرت عیسی(ع) را جشن ارزش های بزرگ توصیف کرد و اظهار داشت: حضرت محمد(ص) درصدد نقض دوران سابق و رسالت ها نبود بلکه روابط بسیار خوبی با اهل کتاب داشت و توافقنامه هایی با پیروان سایر ادیان امضا کرد اما جنگ با یهود به دلیل توطئه و عدم پایبندی آنان به معاهده ها بود.

امام جمعه بیروت با اشاره به تأکید قرآن بر روابط مطلوب با مسیحیان تأکید کرد: همه رسالت های آسمانی بر مبارزه با ظلم و ایستادگی قاطع علیه ظلم صهیونیست ها در فلسطین اشغالی اتفاق نظر دارند. خطر سارقان کشورها از خطر کسانی که حضرت مسیح(ع) آنان را اخراج کرد، کمتر نیست./980/ب903/د

ارسال نظرات