۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۵۴۴۸۸۴
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان:

حماسه ۹ دی روز تشخیص حق بر باطل بود

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان حماسه ۹ دی را روز تشخیص حق بر باطل عنوان کرد و گفت: در۹ دی ۸۸ ملت ایران با بصیرت و تبعیت از فرمان رهبری به میدان آمدند و با دفاع از حق توطئه های دشمنان نظام را خنثی کردند.
9دی

حجت الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی اجتماعی تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، 9 دی ماه را روز بصیرت، بیداری و آگاهی امت اسلامی عنوان کرد و بیان داشت: در جریان فتنه 88 مردم با آگاه شدن از وضعیت موجود آن روزها به خوبی حق را از باطل تشخیص دادند.

وی با اشاره به اینکه مخالفان و دشمنان انقلاب در هر دهه ای با طرح دسیسه های مختلف در پی ضربه زدن به نظام و براندازی آن هستند، افزود: در جریان فتنه 88 نیز دشمنان از پیش برنامه ریزی کرده بودند و در جریان این فتنه با حرکتی هماهنگ از سوی دشمنان خارج و ایادی داخلی که آگاهانه یا ناآگاهانه با توطئه های دشمنان انقلاب همراه شدند.

حجت الاسلام غلامی با یادآوری به اینکه دشمنان انقلاب در جریان فتنه 88 ارزش های دینی نظام جمهوری اسلامی را هدف قرار دادند، عنوان داشت: دشمنان اصل نظام را مورد هجمه همه جانبه قرار دادند و به لطف الهی که انقلاب نشأت گرفته از قیام خونین امام حسین(ع) بود، در ایام محرم تاسوعا و عاشورای حسینی همه چیز بر ملا شد و مردم حق را تشخیص دادند.

وی بصیرت و بیداری ملت ایران را موجب بر هم پیچیده شدن طومار فتنه گران شد و خاطرنشان کرد: ملت ایران اسلامی در خنثی سازی فتنه با تبعیت از رهبری و ولایت به خوبی ایفای نقش کردند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با تأکید بر اینکه دشمنان بدانند مردم همچنان بیدار و هوشیار هستند و خدای متعال حافظ و نگهبان این نظام است، ادامه داد: به لطف الهی، بصیرت مردم، تبعیت از رهبری و حرکت در راه شهدا توطئه های دشمن در هر زمینه خنثی است.

وی با اشاره به اینکه امروز جوانان ما بیدارتر از گذشته هستند، عنوان داشت: جوانان امروز همچون شهید حججی که فراتر از مرز نظام در دفاع از ارزش های دینی حرکت کرد، همواره پای نظام و ارزش های انقلاب ایستاده اند.

حجت الاسلام غلامی بیان داشت: گرامی داشت حماسه 9 دی یادآور بصیرت مردمی و تبعیت از فرامین رهبر معظم است و گرامی داشت این روز بزرگ در تاریخ انقلاب برای یادآوری به دشمنان انقلاب است که بدانند مردم همچنان پای انقلاب، اهداف و آرمان های این نظام ایستاده اند./9459/۳۰۳/خ       

ارسال نظرات