۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۵۴۶۰۳۱
مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی:

دولتمردان با فساد برخورد و مشکلات معیشتی را حل کنند

مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمنان نمی توانند مانع پیشرفت ملت ایران شوند، گفت: دولتمردان باید با فساد برخورد و مشکلات معیشتی را حل کنند و با مسأله رکود و واردات بی رویه مقابله شود.
نصیرایی

حجت الاسلام مجید نصیرایی، مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی و امام جمعه موقت بیرجند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند اظهار داشت: ملت ایران اجازه دخالت بیگانگان و بدخواهان در نظام اسلامی و کشور را نمی دهند.

وی گفت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی این پیام را می رساند که ملت دست از ارزش ها، اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی برنمی دارد و تا آخرین قطره خون برای رسیدن به اهداف و آرمان ها تلاش می کنند.

مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی افزود: منافقان و بدخواهان انقلاب تصور کردند با اغتشاش در کشور اتفاقی صورت می گیرد اما اغتشاش آن ها خللی در حرکت منسجم مردم و انقلاب اسلامی ایجاد نمی کند.

حجت الاسلام نصیرایی با بیان اینکه ملت ایران پای ارزش های انقلاب اسلامی باقی می مانند، تصریح کرد: دشمنان گرفتار باتلاق هستند و همواره دست و پا می زنند و در باتلاق فرو می روند و سیاه تر از گذشته می شوند.

وی ادامه داد: مردم و ملت ایران از دولت و مسؤولان گلایه دارند و نسبت به عملکرد دولت و مجلس معترض هستند اما دولتمردان در این مدت توجهی به خواسته های مردم نکردند.

مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: دولت به مسأله اشتغال، بیکاری و رکود توجه نکرده است و در سال های اخیر کمتر به مسائل و دغدغه های اصلی مردم توجه می شود.

حجت الاسلام نصیرایی با بیان اینکه گلایه مندی های مردم در جای خودش باقی است، اظهار کرد: دولت و مسؤولان باید به فرمایشات رهبری توجه کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان نمی توانند مانع پیشرفت ملت ایران شوند، افزود: همچنین دولتمردان باید با فساد برخورد و مشکلات معیشتی را حل کنند و با مسأله رکود و واردات بی رویه مقابله شود.

مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی گفت: دشمنان و بیگانگان با اغتشاشات نمی توانند انقلاب اسلامی را متوقف کنند و بدانند تمام قله های پیشرفت و سعادت حقیقی یک به یک از سوی جریان مقاومت، ملت ایران و جهان اسلام فتح می شود./880/پ203/ب1

ارسال نظرات