۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۵۴۹۲۴۹
رییس تبلیغات اسلامی بجنورد:

تبیین دستاوردهای نظام اسلامی رویکرد نهادهای مذهبی در دهه فجر باشد

رییس تبلیغات اسلامی بجنورد گفت: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی با موضوع الگوسازی زندگی اهل‌بیت(ع) در دهه مبارک فجر و دهه فاطمیه باید رویکردهای نهادهای فرهنگی و مذهبی باشد.
حجت الاسلام هدایتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام ناصر هدایتی، رییس تبلیغات اسلامی بجنورد، امروز در نشست برنامه‌ریزی و هماهنگی کانون مداحان، با اشاره به تقارن ویژه‌برنامه‌های جشن دهه مبارک فجر و دهه اول فاطمیه بر ضرورت اطلاع‌رسانی در مورد ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) تأکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت الگوسازی سیره زندگی اهل‌بیت (ع) به‌ویژه حضرت فاطمه زهرا (س) و پیوند آن با آرمان‌های انقلاب اسلامی در دهه مبارک فجر، اضافه کرد: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی با موضوع الگوسازی زندگی اهل‌بیت (ع) در دهه مبارک فجر و دهه فاطمیه باید رویکردهای نهادهای فرهنگی و مذهبی باشد.

حجت‌الاسلام هدایتی خاطرنشان کرد: کانون مداحان با برخورداری از ظرفیت‌های بالای اجتماعی و فرهنگی خود می‌تواند سهم زیادی در جهت‌دهی فرهنگی و کاهش آسیب‌های موجود در روند برگزاری برنامه‌های فرهنگی به‌ویژه عزاداری داشته باشد.

وی ادامه داد: با توجه به تقارن ویژه‌برنامه‌های جشن دهه مبارک فجر و دهه اول فاطمیه لازم است در خصوص حفظ حرمت ایام فاطمیه در جامعه اطلاع‌رسانی کرده و برنامه‌های فرهنگی را مدیریت کرد.

حجت‌الاسلام هدایتی گفت: ایام‌الله دهه فجر یادآور جان‌فشانی‌ها و ازخودگذشتگی انسان‌هایی است که برای حفظ دین اسلام و بیرون کردن استکبار و عوامل مزدور داخلی، با درایت ولایت فقیه و رهبری بخردانه معمار کبیر انقلاب اسلامی توانستند با نثار خون مطهر خود این انقلاب را به پیروزی برسانند و آن را به نسل‌های بعد از خود تقدیم کنند.

وی افزود: به همین مناسبت نهاد تبلیغات اسلامی برنامه‌های متنوعی تدارک دیده که قسمتی از این فعالیت‌ها به‌صورت مشارکتی برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام هدایتی خاطرنشان کرد: در ایام دهه مبارک فجر و دهه فاطمیه برنامه‌های فرهنگی مختلفی در مناطق مختلف برگزار می‌شود که دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران عرصه فرهنگی ازجمله این برنامه‌ها است.

وی اضافه کرد: ازجمله برنامه‌های این ایام، غبارروبی مزار مطهر شهدا و تجدید میثاق دوباره با این عزیزان، برگزاری مسابقه فرهنگی، برگزاری گفتمان‌های دینی در مدارس، حوزه و دانشگاه با موضوع دستاوردهای نظام اسلامی و غیره است./9314//۲۰۳/خ

ارسال نظرات