۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۵۵۱۶۸۴
امام جمعه نورآباد:

بصیرت سدی در برابر توطئه های دشمنان نظام است

امام جمعه نورآباد داشتن بصیرت، بصیرت افزایی و بصیرت بخشی را امری مهم برای مقابله با توطئه های دشمنان در عرصه های مختلف عنوان کرد و گفت: بصیرت بخشی موجب مصون سازی جامعه در برابر آسیب های اجتماعی می شود.
بصیرت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام علی اکبر جمیاری، امام جمعه نورآباد، ظهر امروز در برگزاری دوره آموزشی «بصیرت» غیرتمرکزی در جمع کارکنان نیروی انتظامی لرستان که در سالن بصیرت فرمانده انتظامی استان برگزار شد، گفت: داشتن بصیرت مهم ترین عامل در رفع مشکلات جامعه است.

وی توجه به منویات رهبری را چراغ راه دانست و افزود: توجه به منویات رهبری لازمه موفقیت در عرصه های مختلف و رشد جامعه است.

امام جمعه نورآباد با اشاره به اینکه بیشترین جایگاه حفظ و رعایت بصیرت بین نیروهای مسلح است، خاطرنشان کرد: با توجه به جایگاه و اهمیت فعالیت نیروهای انتظامی، حفظ و ارتقای بصیرت دینی و سیاسی کارکنان این نهاد ضروری است.

وی به نقش نیروی انتظامی رفع مسائل و مشکلات مردم ادامه داد: نیروی انتظامی جایگاه والایی برخوردار بوده و نزد مردم از محبوبیت خاصی برخوردار است.

امام جمعه نورآباد با بیان اینکه نیروی انتظامی از جایگاه بالایی برخوردار بوده و در رفع مشکلات مردم و جامعه نقش آفرین است، گفت: عملکرد نیروی انتظامی همراه با بصیرت باشد.

امام جمعه نورآباد با بیان تعریفی از بصیرت گفت: بصیرت شناخت عملی از مسائل است و نیروی انتظامی همواره عملکرد با بصیرت داشته است و در همه امور همچنان باید در سایه بصیرت عمل کند.

وی از مأموران نیروی انتظامی، نیروهای بسیجی و مسلح به عنوان نیروهای جان بر کف یاد کرد که همواره پیرو فرمان رهبری بوده و در راه ولایت قدم برمی دارند.

حجت الاسلام جمیاری با با بیان اینکه فردی که بصیرت دارد همواره پیرو حق و حقیقت است، عنوان داشت: آخرت اندیشی و عبرت گیری از حوادث و تقوای الهی از جمله عواملی است که بصیرت آفرین هستند و در هر زمینه ای باید به این مهم توجه داشته باشیم.

وی داشتن بصیرت را راه مقابله با توطئه های دشمنان خواند و بیان داشت: بصیرت و هوشیاری رمز موفقیت در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی است، در سایه بصیرت بخشی به جامعه می توان در کاهش آسیب های اجتماعی نقش آفرین شد./9459/۲۰۳/خ

ارسال نظرات