۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۵۵۲۶۷۳
رییس شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

ایستادگی ایران در برابر استکبار برگرفته از تفکرات اسلامی است

رییس شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: ایستادگی ملت ایران در برابر استکبار و قدرت‌های جهان برگرفته از آرمان‌ها و تفکرات انقلابی و دینی حضرت امام خمینی(ره) است.
حجت الاسلام سالاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی، امروز در نشست کمیته اجرای مراسم ستاد گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر استان، با اشاره به مقام شامخ امام راحل، اظهار کرد: بنیان‌گذار انقلاب اسلامی در جد و جهدی مستمر و خستگی‌ناپذیر سرانجام موفق شد با همراهی مردم نظام جمهوری اسلامی را در جهان برپا کند.

وی حضرت امام خمینی (ره) را یک اسطوره و نماد از انسانیت و آزادگی معرفی کرد و مسیر تعالی انقلاب را در پیروی از آرمان‌های ایشان دانست.

حجت‌الاسلام سالاری با اشاره به ابعاد شخصیتی بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران گفت: معارف وحیانی قرآن کریم اصلی‌ترین داشته امام خمینی (ره) در راه مبارزه با استکبار و رژیم طاغوت بود.

رییس ستاد گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر استان خراسان شمالی گفت: مراسم گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر تنها مراسمِ ملی است که همهٔ اقوام از استان‌ها و شهرستان‌های کشور در آن شرکت می‌کنند و به‌صورت یک‌جا برگزار می‌شود و طی 40 سال گذشته، مراسم گرامیداشت دهه فجر به‌عنوان یکی از عوامل مهم وحدت اقوام بوده و هست.

وی خاطرنشان کرد: ایستادگی ملت ایران در برابر استکبار و قدرت‌های جهان برگرفته از آرمان‌ها و تفکرات انقلابی و دینی حضرت امام خمینی (ره) است.

حجت‌الاسلام سالاری در ادامه دولت و ملت ایران را پیشتاز در عرصه ترویج فرهنگ ظلم‌ستیزی دانست و اظهار داشت: ایران اسلامی از ابتدای شکل‌گیری انقلاب با وجود تمامی تهدیدها، تحریم‌ها، توطئه‌ها و حتی با جنگ نظامی، هیچ‌گاه از آرمان‌های امام و شهدا عقب‌نشینی نکرده و نخواهد کرد و این تفکر و اراده باعث هوشیاری سایر ملت‌ها شده است.

وی اضافه کرد: طرز تفکر حضرت امام خمینی (ره)، پیشگیری‌ها و رهبریت ایشان به‌گونه‌ای بود که تمام معادلات شرق و غرب را برهم زد و تمام توطئه‌های آنها را خنثی نمود.

حجت‌الاسلام سالاری افزود: امام خمینی (ره) با روشی نبوی و با پیروی از سیره و سلوک ائمه اطهار به بیداری ملت ایران و سایر ملت‌های آزادیخواه پرداخت و با برافراشتن پرچم عزت مداری دنیای اسلام نشان داد که تفکر در مقابل قدرت‌های پوشالی پیروز است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اشاره به محبوبیت و مقبولیت امام خمینی(ره) در اکثر کشورهای جهان به‌عنوان شخصیتی الهی و تاریخ‌ساز گفت: با گذشت سال‌ها از پیروزی انقلاب اسلامی، همواره مراسم گرامیداشت این ایام از بزرگ‌ترین و رسانه‌ای‌ترین رویدادهای عرصه‌های بین‌المللی است./9314//۲۰۳/خ

ارسال نظرات