۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۵۵۳۲۷۳
با حضور نمایندگان ولی فقیه و مسؤولان استانی؛

آغاز آیین‌های گرامیداشت دهه فجر در سمنان با گلباران مزار شهدای انقلاب آغاز شد

آیین‌های گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان سمنان با حضور نمایندگان ولی فقیه در استان های سمنان و هرمزگان، استاندار و جمع کثیری از مسؤولان استانی با گلباران مزار شهدا در آستان مقدس امامزاده یحیی سمنان آغاز شد.
آغاز آیین های دهه فجر در سمنان

به گزارش خبرگزاری رسا در سمنان، سید شهاب الدین چاووشی در این آیین که به مناسبت سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) و آغاز دهه مبارک فجر در محل گلزار شهدای آستان مقدس امامزاده یحیی سمنان برگزار شد اظهار داشت: همان‌طور که رییس‌جمهور اعلام کرد باید در پایان دولت دوازدهم فقر مطلق ریشه‌کن شود، تأکید کرد: تمام قوا باید در اصلاح امور کشور در کنار دولت قرار گیرند تا بتوانیم این امر را محقق کنیم.

وی افزود: بر اساس فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی، همه مسئولان باید دست‌به‌دست هم داده و برای رونق اقتصاد مقاومتی تلاش کنیم لذا رونق اقتصادی یکی از اولویت‌های ما در استانداری سمنان خواهد بود.

استاندار سمنان با تأکید بر اینکه شعار ما باید همه باهم یک‌بار دیگر جهاد سازندگی باشد، گفت: سیاری از زیرساخت‌های کشور به‌گونه‌ای است که می‌توانیم بگوییم حداقل امکانات برای آسایش مردم فراهم‌شده است.

چاووشی درباره طرح‌ها و پروژه‌های دهه فجر نیز گفت: با همه مشکلات موجود خوشبختانه از بهمن سال گذشته تاکنون تعداد ۴۱۶ پروژه عمرانی در سطح استان سمنان اجراشده که برای اجرای آن‌ها ۳۱۲ میلیارد تومان اعتبار صرف شده است.

وی در دیگر بخش سخنان خود افزود: مشکلات ما ناشی از خصومت دشمنان و بدخواهانی است که توانایی دیدن نور انقلاب را ندارند لذا باید گفت همراهی و اتحاد ملت ایران دشمنان ما را در نیل به اهدافشان بازداشته است.

استاندار سمنان گفت: آمریکائیان داعش را ساختند تا چهره مشمئزکننده‌ای را از اسلام ناب محمدی نشان دهند اما همراهی مردم باعث شد تا افتخار مبارزه با تروریسم بنام ایرانیان ثبت شود./977//۱۰۳/خ

ارسال نظرات