۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۹
کد خبر: ۵۵۳۴۸۹
حجت‌الاسلام آزادی‌خواه در گفت وگو با رسا:

پیشرفت های کشور با بهره برداری از ظرفیت انقلاب محقق شده است

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان این که مسؤولان باید خدمات انقلاب را برای مردم بازگو کنند، گفت: این آزادی و پیشرفت همه‌جانبه تنها با بهره‌برداری از ظرفیت‌های انقلاب در کشور محقق شده است.
حجت الاسلام احد آزادی خواه

حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تبیین دستاوردهای انقلاب گفت: دولتمردان و مسؤولان موظف و مکلف هستند ناگفته‌های انقلاب را بند به بند برای مردم بازگو کنند چراکه این حریت، آزادی، توسعه و پیشرفت همه‌جانبه تنها با بهره‌برداری از ظرفیت‌های انقلاب اسلامی در کشور محقق شده است.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس با بیان اینکه ایران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی زیر یوغ مستبدین و مستکبرین جهان قرار داشت درحالی‌که امروز چنین نیست، ابراز کرد: از دستاوردهای انقلاب اسلامی اخراج سی هزار مستشار آمریکایی بود که در کشور مشغول جاسوسی بودند تا بتوانند نفت و ثروت ایران را به یغما ببرند.

وی با اشاره به اینکه کشور ایران تا قبل از انقلاب در اختیار اجانب ظالم بود، اظهار داشت: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی دانشگاه‌های ما هیچ رتبه بین‌المللی به لحاظ علمی و پژوهشی نداشتند بر همین اساس در تولید علم صاحب حائز هیچ رتبه‌ای در جشنواره‌ها و المپیادها نبودیم حتی در المپیادهای ورزشی ما هیچ مقامی نداشتیم. ایران تا قبل از سال 57 تنها محلی برای انگلیسی‌ها بعد برای آمریکایی‌ها بود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی ایران در حوزه دانشگاهی و پژوهشی در خاورمیانه صاحب جایگاه ویژه‌ای است و در سند چشم‌انداز کشور ما قطب علمی و پژوهشی کشورهای منطقه به شمار می‌رویم. در حوزه درمانی و پژوهشی نیز ما حرف اول را در منطقه می‌زنیم، در بخش نظامی و بیشتر دفاعی در زمره کشورهای برتر قرار داریم و در حال حاضر ازنظر هسته‌ای ایران جز کشورهای هسته‌ای جهان محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام آزادی‌خواه در پایان اضافه کرد: در حوزه‌های دیگر علمی مانند نانو فناوری ایران دارای رتبه جهانی است و این نشان از پیشرفت چشم‌گیر کشور به برکت انقلاب اسلامی دارد ازاین‌رو لازم است ابعاد مختلف انقلاب برای مردم تبیین و دستاوردهای آن بیشتر بیان شود./813/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات